Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,726Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Dekking Overveen/Zandvoort Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren reis ik geregeld met de trein tussen Haarlem en Zandvoort. Altijd tussen Overveen en Zandvoort is er een stuk dat je geheel géén Vodafone netwerk hebt; als je na station Overveen (vanuit Haar...

iPhone 5 wifi probleem Alleen-lezen Opgelost

Ik zie mijn wifi netwerk wel kan het wachtwoord invullen maar dan gaat hij er niet op. Heb het toestel net een dag. Is dit een bekent probleem?

htc rhyme Alleen-lezen Onopgelost

Dochterlief heeft te veel patroonpogingen gedaan.Ne word mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd, wat te doen als ik deze niet meer weet?

Van Sim only alsnog naar een abonnement met toestel? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb als nieuwe vodafone klant sinds 2 weken een Sim only Red (300 minuten, 1 Gb). Ik dacht dat mijn oude toestel nog wel goed genoeg zou zijn. Dit blijkt niet zo te zijn. Kan ik bij mijn abonnement...

Opzegtermijn 3 maanden afkopen i.v.m. nummerbehoud? Alleen-lezen Opgelost

Helaas kwamen wij er te laat achter dat er voor zakelijke abonnementen een opzegtermijn van 3 maanden geldt terwijl je abonnement is verlopen. Het zal ongetwijfeld ergens in de kleine lettertjes hebbe...

Slechte samsung galaxy S3 en nul service Alleen-lezen Onopgelost

Wat een vreselijk bedrijf is dat Vodafone zeg. Ze beloven je gouden bergen maar dat is alleen maar schijn en aan het lijntje houden. Ik zit nu al meer als een jaar met een Galaxy s3 die het niet goed ...

edge en gprs Iphone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, 1 maand geleden heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd en heb nu een Iphone 5S (voorheen Iphone 4S).Als ik bij mij thuis buiten (postcode 5237 WX) ga staan heb ik sinds de verlenging ee...

Samsung s4 reclames Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn samsung s4 nu 4maanden en ik heb een super irritante en lastig probleem.Ik krijg non-stop push berichten en reclames die opeens op me scherm worden getoont.Er valt weinig iets aan t...

Iphone 5 en geen 4g in eindhoven Alleen-lezen Onopgelost

Waarom verkoopt de afd telefonische verkoop je een iphone 5 die geen 4g netwerk aankan in eindhoven terwijl je nog duidelijk vraagt of je 4g kan gebruiken in eindhoven??

Wanneer mag ik verlegen ? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Mijn contract loopt af op 10 Juni 2014 en ik zou graag willen weten wanneer ik mag verlegen?Ik begrijp 4 maanden van te voren, is het dan bijv. Februari, Maart, April, Mei, Juni of Maart, April, ...

Iphone 4 Doet het niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanmiddag Gebruikte ik gewoon mijn iphone 4, Ineens werde iphone heel erg heet, heb dit al wel vaker gehad, en ben toen naar de winkel gegaan & heb de binnenkant van mijn iphone schoogemaakt ( ...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is op een of andere manier gehalveerd. Ik heb nog maar de helft van mijn data en nog maar de helft van mijn beltegoed. Wat moet ik doen om het weer terug te krijgen zoals het was?

Nieuwe simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb sinds vanochtend een vodafone prepaid kaartje.Helaas werkt het nog niet zoals het hoort.Mijn telefoon (HTC Sensation XE) geeft als melding:"Je sim-kaart staat geen verbinding met dit netwer...

Marketing vs Realiteit 4G/LTE Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik al enige weken vrolijke berichten las over het uitrollen van het 4G netwerk door Vodafone en de dekkingskaart een prachtige licht- en azuurblauwe 4G wolk toonde over Amsterdam en ik ongev...

Smart 55 en iPhone 5, maar geen 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben tevreden met mijn huidig abonnement, maar op de een of andere manier werkt de iPhone 5 niet op 4G, het zal door de combinatie komen met mijn abonnement, maar hoe krijg ik 4G? Nee, de huidige RE...

multisim Alleen-lezen Onopgelost

Vraagje mag bijna verlengen mijn Vodafone red E abonnement maar nu wil ik naar red super met exstra multisim maar kan je die simkaart buiten je iPad ook in een mobile wifi van Vodafone stoppen ipv een...

abonnement zondet internet Alleen-lezen Onopgelost

ik baal want dit weekend geld bij elk abonnement een gratis tablet. nou zit ik de hele site af te speuren naar een sim only onbeperkt bellen abonnement zonder internet en al die poespas en nergens kan...

samsung galaxy note 3 wifi werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

ik kreeg van de week een melding dat ik de nieuwe software kon downloaden (kitkat) nadat ik het had gedaan kreeg ik problemen met me e-mail en mijn wifi ging niet aan. ik had toen gebeld naar de smart...

Nationale NL-Alert test 4-11 om 12-00 u Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Vandaag voert de overheid een Nationale NL-Alert test uit. Deze vindt plaats om 12:00 u, gelijktijdig met de maandelijkse sirene-test. Je kunt merken dat: je toestel begint te trillenh...

Bas door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen