Goedemorgen willemBTS,
Ik ben het helemaal met je eens met wat je zegt over het terugbellen. Indien er een afspraak gemaakt wordt dient deze ook nagekomen te worden.
Het is voor ons echter onmogelijk om iedereen bij elke storing op de hoogte te brengen van de stand van zaken, dat is gewoonweg niet te doen.
In plaats daarvan zetten we alle actuele info met betrekking tot het netwerk en actuele storingen op dit forum
http://voda.fo/ne/x58ku zodat je direct heel makkelijk de laatste info kunt vinden.
Je geeft aan dat er eerst verbetering optrad, maar dat de dekking inmiddels weer minder geworden is. Is dat nu nog steeds het geval? In ons systeem kan ik in ieder geval zien dat onze technische dienst nog steeds aan een oplossing het werken is.
Ik begrijp dat deze situatie voor veel ongemak kan zorgen, mijn advies is om dit dan ook kenbaar te maken via;
www.vodafone.nl/feedbackEen speciaal hiervoor opgericht team zal je klacht dan gaan bekijken.
Meer info heb ik op dit moment helaas niet voor, ik hoop dat je hier wat aan hebt.