Lynda

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis bellen onderling naar Hollands Nieuwe

Had een vraag. Ik weet wel dat je als Vodafone klant gratis kan bellen met sizz klanten geld dat ook voor Hollands nieuwe klanten
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Lydia, wat voor abonnement heb je precies? Er zijn twee varianten namelijk.

Bij oudere abonnementen (die we niet meer verkopen nu) kon je gratis bellen naar Vodafone klanten. Daarbij bel je niet gratis naar Hollands Nieuwe klanten omdat dat als bedrijf geen onderdeel van Vodafone is, ookal gebruikt het ons netwerk.

Bij de nieuwe RED abonnementen (RED en RED Super) is het simpel. Daarbij bel je gewoon gratis naar alle nieuwe mobiele en vaste Nederlandse nummers 🙂

(PS. Om verwarring met andere vragen te komen heb ik je topictitel iets specifieker gemaakt)
Lynda
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt. Ik heb een Vodafone-2 altijd
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, die valt in de eerste categorie: je belt met dat abonnement niet gratis naar Hollands Nieuwe nummers of andere providers. Je belt wel gratis naar Vodafone en Sizz nummers
Lynda
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb deze afgesloten in feb 2013. Dat is wel jammer dus met de red kan je dan wel gratis bellen met Hollands-nieuwe.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Er zijn wel mogelijkheden om binnen je contract over te stappen naar een andere abonnementsvorm. Dat is niet gratis (kost 50 euro) maar als je nu bv te weinig minuten of MB's hebt dan kan dat de moeite waard zijn. Ik zou er eens over nadenken en als het geheel dan voor jou aan het eind van de maand goedkoper uit valt even met de klantenservice bellen 🙂
Lynda
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede tip. Ik heb 200 bel min en mega veel mb's krijg het nooit op maar bedankt in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic