Lydia78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart verwijderd, herstart toestel

Hallo,

Meerdere malen per dag moet ik mijn S4 opnieuw opstarten omdat de sim zogenaamd zou zijn verwijderd. Het gebeurt tijdens het bellen, appen of internetten. Er zit geen lijn in, het gebeurt steeds vaker.
Wat is hier tegen te doen?

Lydia
2 Reacties 2
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@Lydia78

Pff..vervelend wanneer jij je S4 continue opnieuw moet opstarten vanwege de melding dat je simkaart verwijderd zou zijn!
Ik kan je adviseren om je simkaart eens in een ander toestel te doen, geeft dit hetzelfde probleem? dan heeft je simkaart een defect en kan je een nieuwe simkaart aanvragen.
Heb je in het andere toestel geen probleem hiermee dan is er helaas een defect in je toestel opgetreden en dan zal het toestel op reparatie dienen te gaan.Voor de reparatie kan je onderstaande link gebruiken:
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Voor een nieuwe simkaart kan je contact opnemen met de klantenservice:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Laat me weten of bovenstaande je probleem heeft opgelost! 🙂

groetjes,
daims
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic