Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,681Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen bereik op A12 Alleen-lezen Onopgelost

Ik rijd dagelijks tussen Utrecht en Arnhem op de A12. Altijd verlies ik mijn verbinding als ik aan het bellen ben tussen Ede en afslag Oosterbeek ter hoogte waar de spoorlijn Arnhem-Utrecht de A12 kru...

nls door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Experia Z3 - Simkaart niet voorzien van MM #2 Alleen-lezen Opgelost

Vorige week heb ik mijn abo verlengd en geupgrade naar Red Essential.Afgelopen weekend kreeg ik mijn Sony Experia Z3 binnen met een nieuwe nano simkaart.Na het aanzetten van het toestel kreeg ik metee...

rdumee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan geen 1GB internet Blox nemen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vanmiddag heb ik in de vodafone winkel een prepaid simkaart gekocht. Deze zal ik in hoofdzaak gebruiken voor internet. De verkoper heeft mij een simkaart voor mobiel internet verkocht.Deze is i...

nairam door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

om customize gestopt Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds eergisteren een Vodafone abonnement en ik heb een bericht van Vodafone ontvangen met updaten (denk ik).Die melding staat nu boven aan mijn scherm (ik heb een Samsung galaxy s5) als ik die...

erwinm_nl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkeren gebeld worden in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben voor lange tijd in het buitenland, doch wil niet gebeld worden in het buitenland. Ik wordt door Vodafone belast voor het feit dat anderen mij proberen te bellen, dit ondanks ik via de vm heb la...

CW-1948 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnementsvorm wijzigen, van mét toestel naar sim only Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik probeer informatie op de website van vodafone te vinden wat me helaas niet lukt. Als ik al een lopend 2-jarig abonnement heb dat ik bijv. heb afgesloten op 1 januari 2014, per wanneer zou ik...

karazz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering aanvragen na aangaan contract Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb verleden week mijn abbonnement verlengt en de Samsung S6 Edge gepre-orderd.Bij het afsluiten had ik aangegeven dat ik nog even wilde wachten met het afsluiten van een verzekering omdat i...

brendanb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht tot geen bereik Oostburg Alleen-lezen Onopgelost

Geachte lezers, Ik kom al geruime tijd in Oostburg (Zeeuws-Vlaanderen) en moet helaas constateren dat er in heel Oostburg geen databereik is. Hoofdzakelijk krijg ik op mijn iPhone een E en met geluk G...

2643 Weinig capaciteit op het netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik in Pijnacker-Zuid woon heb ik toch wat problemen met het bereik. Het 4G-bereik is op zich OK in mijn huis, maar de belkwaliteit is zeer slecht (HD Voice is weinig van te merken hier) en soms ...

ralphje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oude rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn oude rekeningen zien. Ik kan via MyVodafone maar terugkijken tot maart 2014. Wie kan mij helpen?

Jori-V door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra databundel en persoonlijke sim only aanbieding voor verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Kloppen de tarieven van de extra databundels, of de tarieven van het dataverbruik buiten je standaardbundel? Het is hoogst bijzonder dat je voor 3eu 100MB extra kunt bijkopen als dienst, maar ook auto...

Mark80 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe langs kan het duren dat sim over gezet is? Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen vrijdag nieuwe HTC m9 gehaald, daar moeten een kleinere simkaart in. Dus het moeten omgezet worden.hoe langs gaat dat duren?Heb nu 3 dagen later nog geen verbinding.

CorinaV77 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Femtocel registreren Alleen-lezen Onopgelost

Net een femtocel gekocht die niet is te registreren omdat het serienummer niet bekend is.Gebeld naar klantenservice , met als antwoord; het kan tot een maand duren voor dit probleem is opgelost, prett...

Geen 4G op Iphone 5 Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal, Allereerst de beste wensen voor 2015. Dat er maar veel onderwerpen opgelost mogen worden.Per 1/1/2015 is mijn vriendin over gegaan naar het nieuwe Red essential van Vodafone.- Ze bezit...

subbie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

samsung galaxy s4 update niet.. Alleen-lezen Onopgelost

Beste gebruikers,Ik ben een Samsung S4, nu is er reeds een update gekomen voor onze telefoon.Tot op heden kan ik nog niet de firmware upgraden. Ik heb het geprobeerd bij het menu op de telefoon, softw...

levering Samsug s5 4G Black Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn abbonement wil verlengen met de s5 black staat er dat het toestel binnenkort leverbaar is.Iemand enig idee wanneer dit is?

haroldl14 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart wissel prepaid 3g -> 4g Alleen-lezen Onopgelost

Het wil maar niet lukken om mijn 3g standaard simkaart om te wisselen voor een 4g micro simkaart, alle winkels in R,dam en omgeving gehad, laatste kans was telefonisch contact opnemen, dit ruim 6 weke...

AdZ door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan 4G abonnement op een telefoon die 4G niet ondersteunt? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een Vodafone scherp sim only abonnement. Alleen bellen en sms. Ik ga binnenkort naar Amerika en wil een buitenlandbundel nemen. Dan is minimaal een smart abonnement nodig. Hier staat 4G bij....

RobvS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Microsim activeren in het weekend Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gister nieuwe iPhone 6. Ik had een iphone 4s ook via vodafone. Nu krijg ik alleen de microsim niet zelf online geactiveerd ik wordt steeds omgeleid naar my vodafone. Ik kan nu dus niet be...

Lot door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen