VanHouten1984

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

simkaart niet geproviceerd?

Wat houd dit in want ik kan nu geen gebruik maken van mn nieuwe iphone 5s
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
VanHouten1984
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het opgelost door naar de winkel te gaan ! Bedankt voor je comments

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai VanHouten1984,

Heb je misschien en nieuwe simkaart? Dan moet deze eerst geactiveerd worden! Dit kun je laten doen via de klantenservice.
VanHouten1984
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem vanochtend geactiveerd, dit zou 2 uren duren echter is hij nog steeds niet actief
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! VanHouten1984,

Heb je de simkaart zelf online geactiveerd of via de klantenservice?
VanHouten1984
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het opgelost door naar de winkel te gaan ! Bedankt voor je comments
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank ;)! Mocht je nog eens en vraag hebben weet je het forum te vinden, fijne avond verder.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goed om te horen dat het opgelost is! Ik sluit het topic daarom nu ook:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic