cvdschinkel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten bundel kosten

Wanneer ik telefonisch de klantenservice probeer te bereiken sta ik 30 tot 60 min in de wacht, als ik via Twitter een vraag stel krijg ik geen of een slecht antwoord: radeloos! Overstappen ga ik sowieso doen, geen twijfel over mogelijk. Wat een slechte klantenservice zeg.

Ik heb afgelopen maand kosten buiten mijn bundel gemaakt (data gaf de app aan), dit moet niet kunnen want ik heb "beperkt internet" aanstaan. Ook ben ik NIET in het buitenland geweest. Kunnen jullie dit aub uitzoeken en deze kosten weghalen!!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey cvdschinkel.

Dat is natuurlijk niet zo fijn. Echter omdat het om een individuele kwestie gaat waar privacy gegevens aan verbonden zijn dien je contact op te nemen met de klantenservice hiervoor. Je kunt het ook eventueel via de chat proberen.
Ik hoop voor je dat mijn collega's samen met jou kunnen oplossen. Zie tevens ook deze link om data kosten tegen te gaan: https://www.vodafone.nl/support/internet/datagebruik.shtml

Groetjes stevied86
cvdschinkel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik uiteraard eerst geprobeerd. Maar als ik 30 min in de wacht sta en ze mij daar niet eens kunnen doorverbinden zonder dat de verbinding verbreekt en ik via Twitter totally no response krijg... slechte klantenservice ever!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het op dit moment erg druk. Daar kan de klantenservice verder niks aan doen. Dat de verbinding verbroken wordt is natuurlijk niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat jij uitkomt bij de smartphone crew of de afdeling data. Deze afdeling kan jou verder helpen. Helaas hebben zij geen direct nummer.
Waarschijnlijk gaan zij ook vragen of je een waarschuwing sms gehad hebt dat de bundel etc op is en op welk tijdstip deze is afgeleverd. Hou deze bij de hand samen met uw klantnummer etc.
Ik raad je aan om het of via de chat te proberen of om op een later tijdstip terug te bellen.
Vanuit hier kan ik helaas niks betekenen voor je.

Groetjes stevied86

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic