Hoi @jeroen81m
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat een dom iets. Ja, sorry dat ik het zeg maar waarom zou de klantenservice je daar niet gewoon mee kunnen helpen. Langs sturen in een winkel is zo achterhaald op het moment en alles moet juist zoveel mogelijk per telefoon of computer.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een beetje zat van bent. Een verkeerde simkaart toezenden en dan vragen of jij even langs een winkel wil gaan. Zelf heb ik Vodafone altijd vrij hoog staan in z’n klantenservice en het mee denken, maar dit is echt wel heel erg stom. Bij particulieren kunnen ze dit aanpassen, dan moet het zakelijk toch ook lukken. Vooral zakelijk, zou je zeggen.
Ik roep @Lycke Vodafone er even bij want die werkt bij Vodafone en die kan je misschien wel helpen om het goed te krijgen. Wil je dan in je profielinstellingen alles invullen, dan ziet ze dit en kan ze gelijk aan de slag om te zien wat er nu verkeerd gaat. Dan moet het toch goed komen vandaag.
Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.