jeroen81m

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

simkaart activeren

nieuwe simkaart ontvangen via de post, maar het ontvangen simkaartnummer is niet het nummer wat genoteerd staat op mijn vodafone. dus is de kaart niet actief, ik bel daarvoor met de zakelijke klantenservice maar er word gezegd dat ik langs moet komen in de winkel. wij zijn een bedrijf die hebben geen tijd heeft om even langs te komen in de winkel en in deze tijd dat alles via de computer gaat en het corona is moet ik kosten maken en tijd verspillen om naar de stad te komen…. rond uit belachelijk terwijl dat de eerste medewerker aan de telefoon zei dat het geen probleem was en deze via de telefoon kon wijzigen!   vodafone heeft de fout gemaakt om het verkeerde simkaartnummer te koppelen met het verkeerde telefoonnummer, niet ik ! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @jeroen81m . Welkom hier. 

Dat is wel een hele vreemde gang van zaken. En niet wat ik gewend ben. Ik help je graag verder en stuur je even een privébericht (omdat we wat persoonlijke gegevens moeten doornemen) 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jeroen81m 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat een dom iets. Ja, sorry dat ik het zeg maar waarom zou de klantenservice je daar niet gewoon mee kunnen helpen. Langs sturen in een winkel is zo achterhaald op het moment en alles moet juist zoveel mogelijk per telefoon of computer.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een beetje zat van bent. Een verkeerde simkaart toezenden en dan vragen of jij even langs een winkel wil gaan. Zelf heb ik Vodafone altijd vrij hoog staan in z’n klantenservice en het mee denken, maar dit is echt wel heel erg stom. Bij particulieren kunnen ze dit aanpassen, dan moet het zakelijk toch ook lukken. Vooral zakelijk, zou je zeggen.

Ik roep @Lycke Vodafone er even bij want die werkt bij Vodafone en die kan je misschien wel helpen om het goed te krijgen. Wil je dan in je profielinstellingen alles invullen, dan ziet ze dit en kan ze gelijk aan de slag om te zien wat er nu verkeerd gaat. Dan moet het toch goed komen vandaag. 

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @jeroen81m . Welkom hier. 

Dat is wel een hele vreemde gang van zaken. En niet wat ik gewend ben. Ik help je graag verder en stuur je even een privébericht (omdat we wat persoonlijke gegevens moeten doornemen) 

jeroen81m
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lycke heeft het opgelost!  fijn dat er toch ook nog goeie mensen werken bij Vodafone !

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik ga er gewoon vanuit dat je telefonisch met “pech” de verkeerde collega getroffen hebt. Nogmaals een mooi weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic