Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,318Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Geen service op iPhone 7 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de afgelopen 3 maanden een leentoestel van mijn stiefvader gehad waarvan we dachten dat de netwerk connector kapot was omdat ie continue de melding geen service gaf. Nu heb ik net een nieuwe iP...

Nickvd040 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik op Madeira Alleen-lezen Opgelost

Ik ga eind maart naar Madeira. Dit is een eiland van Portugal. Heb ik daar ook gewoon internet vanuit mijn bundel (start L)?

pre-orderen voor verlengingsperiode mogelijk Alleen-lezen Opgelost

Ik kan vanaf 26 maart verlengen. Nu wil ik dat graag eerder wegens de aanbieding van de S10. Is dat mogelijk?

OscarP door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android Pie update Alleen-lezen Opgelost

Wanneer komt eindelijk de pie update voor de s9

Tukker71 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Resterend beltegoed prepaid bij overstap Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Ik heb een beltegoed van 12 euro op mijn pre-paid. Ik wil nu overstappen naar een andere provider. Wat gebeurt er met mijn beltegoed>

marnol51 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Chat Alleen-lezen Opgelost

Iemand wel degelijk een Vodafone Chat af kunnen ronden of heb ik gewoon pech?

leahciMvM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Issues with You sim card Alleen-lezen Onopgelost

Hey Im from the US, I bought the 3gb sim card while in Amsterdam, and I was told that I would have no way to work. So the problem is putting my phone in roaming fashion but phone calls and data still ...

cyagl643 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Resetten na update Samsung Alleen-lezen Opgelost

Gisteren update gedraaid voor mijn Samsung S9. Daarna gaf het toestel problemen en miste ik foto's. Toestel uit gedaan en weer aan en toen gaf het toestel aan dat er iets mis was met de intern opslag....

Anja2906 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart laat geen netwerk zien Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik ben net klant geworden. Heb mijn nieuwe simkaart er in gedaan. Maar als ik iemand wil bellen staat er geen netwerk. Hoe kan Dat!

SR197422 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid nummenr toevoegen in mijn vodafone account Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal , ik heb mijn nummer veranderd van abbonament naar het prepaid .Mijn vraag is : Hoe kan ik mijn account aanpasse vaan abbonament naar het prepaid ?Ik wil deze nummer naar mijn accaunt toe...

extra data toezegging Alleen-lezen Opgelost

ik kreeg laatst een sms van vodafone met de tekst , bedankt dat je bij ons verlengd hebt , daar worden wij heel blij van en jij ook , je krijgt van ons 24 maanden 5GB extra cadeau . binnen 5 dagen wor...

henri624 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5gb extra Alleen-lezen Opgelost

Hoi heb een nieuw abbonoment maar ik zal 5 gb extra krijgen die heb ik niet want in almelo kun je geen ziggo krijgen dus je kreeg dan 5gb extra maar heb nog niks

Danny1984 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vanaf wanneer mag ik Verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Mijn contract loopt 29 juli 2019 af. Kan ik nu al verlengen?

Prehwita door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

branded of unbranded? Alleen-lezen Opgelost

Als je een Galaxcy S10 pre order besteld bij vodafone is het toestel dan branded of unbranded?de klantenservice kon hier geen antwoord op geven!

press door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Pincode voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik wacht al een maand of 2 op mijn nieuwe pincode van mijn voicemail... Heb nu al meerdere malen hierover gebeld!!!!

Wolffje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bundel verbruik via de Wi-fi Alleen-lezen Opgelost

verbruik je bundel wanneer je thuis bij WIFI mobile gegevens aanzet?

Anneliet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

reparatie toestel vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallovandaag had ik Vodafone chubb aan de lijn voor reparatie voor mijn toesteldat is geannuleerd omdat me contract over 2 maanden verlopen isik betaal 11 euro per maand extra voor mijn toestel ( toes...

Payinfo en betaaldienst Alleen-lezen Opgelost

Mijn dochter van 5 jaar heeft gisteren middag op mijn telefoon een abonnement van €10,00 per maand. Ik heb hier zelf nooit toestemming voor gegeven of een wachtwoord voor hoeven invoeren. Gistreren di...

Thijsph door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BB toeslag op de factuur Alleen-lezen Opgelost

Hallo, volgens mijn factuur betaal ik al 1 1/2 jaar nog steeds een BlackBerry toeslag terwijl ik via jullie bij aanvang van dit abonnement een Samsung heb aangeschaft. Kunnen jullie dit recht zetten ?...

Meer data door gratis upgrade Alleen-lezen Opgelost

Ik las dat vanaf afgelopen maandag data zou zijn geüpgraded van 10 naar 15 gb. Maar zie dat nog niet terug in mn tegoed. Moet ik daarvoor actie ondernemen, of is alleen voor nieuwe abos?

Gerbenrb door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen