sabine1986

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

samsung s4 kapot maar geen aankoopbewijs

hallo.

ik ben vrijdag van de trap gevallen op mn telefoon en die doet dus niks meer.
nu komen ze morgen van dynalogic een leentoestel brengen en die van mij ophalen.
ik heb alleen geen aankoopbewijs meer, en de winkel waar ik het toestel heb gekocht zit dicht tot morgen 11 uur.
en dan komt dus net de koerier.

nemen ze mijn toestel wel mee zonder bon?
heb mn hele huis over kop gehaald, maar ik ben net verhuisd.. dus het kan overal liggen.

hellup?!!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Sabine1986,

Een aankoop-bewijs of aankoop-factuur is alleen van belang bij een reparatie-onder-garantie-voorwaarden.
Bij jou is er sprake van val-schade of stoot-schade van jouw Samsung Galaxy S IV.
Dit valt niet onder de garantie-voorwaarden.
En volgens mij ook niet onder de verzekeringsvoorwaarden, indien je een verzekering voor je toestel zou hebben afgesloten.

De verzekeringsvoorwaarden kun je wel online raadplegen. Dus als je Vodafone Garant verzekering hebt afgesloten.
Weblink: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/voorwaarden_vodafone_garant_14_mei_2012.pdf

Een reparatie gaat jou heel veel geld kosten. Reken op tenminste twee-honderd Euro. Wellicht veel meer.
Vraag dus heel uitdrukkelijk om een prijs-opgave van de te verwachten kosten van reparatie bij DynaFix.

Het IMEI-nummer van jouw smartphone is heel belangrijk. En de koerier zal dit IMEI-nummer op het reparatie-aanvraag-formulier noteren. Dit IMEI-nummer vindt je op het stickertje onder de batterij van je Samsung Galaxy S IV en op de zijkant van de originele verpakkingsdoos.

Sorry dat ik geen prettiger bericht voor je heb.
Kudo' s zijn echter altijd welkom.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic