varsha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon nummer en persoonlijke gegevens toch in de telefoongids geplaatst

Ik heb ondanks mijn telefoon nummer gewijzigd in de Vodafone shop waar ik per nummer 14 euro voor betaald heb. Ik heb weer aangegeven mijn telefoon nummer niet in de telefoongids en of andere doeleinden te plaatsen. Ik word op een hele vervelende manier telefonisch lastig gevallen. Dit heb ook aangegeven dat dit de reden is. Vervolgens Google ik mijn naam en zie vervolgens dat mijn nieuwe telefoonnummers en adres toch openbaar zijn gemaakt. Na een aantal keren contact gehad te hebben met de klantenservice konden zij mij niet vertellen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Vervolgens werd ik weer lastiggevallen op mijn nieuwe telefoon nummers. Weer contact gehad met de klantenservice en deze medewerker nam mijn klacht niet serieus en beweerde zelfs dat Vodafone dit niet gedaan kon hebben. Heb het verhaal wel 10 keren uitgelegd dat het toch zo is en dat ik weer lastiggevallen wordt. Nu wil ik een kosteloze nummer wijziging voor allebeide nummers. En dat mijn adres gegevens uit de telefoongids gehaald worden. Dit is namelijk wel Door Vodafone geplaatst, mijn huis tel staat er niet in en mijn t-mobile nummer ook niet alleen die van vodafone! Ook moeten jullie wat doen tegen de klantvriendelijkheid bij de klantenservice want bepaalde medewerkers horen daar niet thuis!!! Geven valse informatie en nemen je vragen niet serieus!!! Ben nog in afwachting van mijn klacht dat ik ingediend heb.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Varsha. welkom op ons forum. Ik vind het heel vervelend dat je gegevens tegen je wens in zijn opgenomen in de telefoongids en ik zoek graag uit hoe dat is gekomen. Ik begrijp dat collega's van me je klacht al ontvangen hebben dus ik zou graag willen kijken wat er al voor je is uitgezocht. Zou je me een persoonlijk bericht willen sturen met je klantgegevens? Dan kijk ik eea voor je na.

Ik zou je daarnaast willen aanraden om ook een klacht in te dienen over degenen die je lastig vallen. Dat kan via https://www.vodafone.nl/support/overlast-melden/
Dit geeft mogelijk een oplossing voor het lastig vallen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic