Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,318Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

batterij opeens snel leeg htc one x Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week gaat mijn batterij wel erg snel leeg.ook al gebruik ik hem niet binnen 2 a 3 uur is hij leeg.daarvoor was er niks aan de hand,geen idee wat het kan zijn zo ineens.

stabyhoun door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

reparatie nokia telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw,Het is niet zozeer een vraag als meer een klacht die ik u laat toe komen. In maart van dit jaar heb ik online een lumia 800 nokia telefoon gekocht. helaas heb ik die eind maart la...

teacher door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraagje mbt privacy Alleen-lezen Onopgelost

Kan n medewerker op verzoek van een "vriend" mijn gegevens raadplegen? Is het na te gaan wie mijn gegevens in jullie administratief systeem hebben opgevraagd?

Slecht telefonisch bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al jaren slecht bereik in Kerkrade. Ok, het is dicht bij de grens met Duitsland maar als ik gebeld word thuis of wil bellen moet ik de tuin in op een bepaalde plaats om een beetje te kunnen bel...

Gratis bellen grapje Alleen-lezen Onopgelost

1 april is nog een tijdje weg maar wel erg leuk om mensen voor de gek te houden.http://www.bellen-gratis.nl

esch123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

PUK2 code Alleen-lezen Onopgelost

Mijn excuses als ik dit in het verkeerde forum heb gepost. Ik ben bezig geweest om de optie vaste nummers te gebruiken in mijn toestel. Nu werd er gevraagd om een PIN2 code, echter in mijn enthousiasm...

Navi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Usb opslag beschadigd (SII) Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst: Aub in het vervolg je topic in de juiste categorie plaatsen.

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

geen 3G in frankrijk en Italië Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar juiste board

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

kan je smsjes uit het buitenland blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag op mijn nokia een smsje ontvangen:Congratulations! Your mobile# have won £1,000,000.00 with Draw#: 294 647 5124. For more info & claims, email our office on:- claimsdirector2013@rogers.com Onz...

mjgirl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Myvodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar juiste board

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Samsung S3 loopt vast en paars-roze waas over scherm Alleen-lezen Onopgelost

Beste... Na meerdere tevreden jaren, 9 maanden geleden de Samsung S3 bij jullie online gekocht. Perfect toestel, geen op- of aanmerkingen. Echter heb ik al 3 weken last dat mijn mobiel vast loopt op d...

jerone door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo heb zaterdag nieuwe mobiel genomen de Samsung note 2 maar geeft steeds geen netwerk verbinding

Home knop samsung galaxy s2 defect Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de telefoon van mijn broertje overgenomen omdat hij de s3 kocht. De s2 heeft hij in Amsterdam in een Vodafone winkel gekocht. De aankoop bon heeft hij niet meer en de toestel is net 1 jaar. Sta...

fatima27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de blox van 14,50 (smsen + internetten).Deze verloopt 18 juli. Alleen zit ik dan in Turkije. Kan mijn blox automatisch verlengen als ik ervoor zorg dat er voor dat ik op vakantie ga voldo...

Roos1995 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde graag weten of de vodafone mobile wifi ook in een prepaid variant beschikbaar is en zo ja wat hij dan kost.

BButs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Constant slecht/geen bereik GSM en sporadisch 3G Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone, Al geruime tijd met mijn oude (HTC 7 PRO) en nieuwe telefoon sinds mei 2013 (Lumnia 620) heb ik slecht of geen GSM bereik en sporadisch 3G verbinding in het dorp postcode betreffende 6674 BJ...

Arie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

unlockcode site foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Unlockcode Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Toestel is 1,5 jaar oud en wil graag de unlockcode verkirjgen maar krijg bovenstaande melding

erik_s door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik spraak + data 1423BA Alleen-lezen Onopgelost

Beste,wij hebben 2 telefoons verschillende merken (samsung en nokia) hebben beide geen of nagenoeg geen ontvangst. zowel spraak als data (3g) is zeer slecht. tevens geeft 3g op ipad zelfde probleem.He...

Nieuw abonnement - Internettegoed op na één dag? Alleen-lezen Opgelost

Beste lezer, Op zaterdag 22 juni heb ik een Red D abonnement met iPhone 5 afgesloten met 12 maanden korting (openingsactie Zevenaar). Op zondag 23 juni krijg ik via de 'My Vodafone' app en via de 'My ...

Yuri door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen