simson123 schreef:Ik ben het meteen gaan navragen nadat ik het bericht op het forum had gezet, don't worry.. 😉 Ik moest alleen nog op een reactie wachten.
Ha Maartje,
Dank dat je intern eens gaat navragen wat het probleem is voor de s4 mini. Ik zou het echter erg op prijs stellen als je het woordje 'eens' zou vervangen door een iets minder vrijblijvende termijn. Zullen we zeggen: deze middag nog? Of anders morgenochtend?
Succes!
PeepingTom schreef:
Ik ben vandaag bij Vodafone store geweest en de specialist aldaar heeft de software opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu 4G op mijn S4 mini!
*knip*Ik zou persoonlijk deze weg aanraden. Zelf firmware installeren is opzich niet moeilijk hoor. Maar er kan altijd iets fout gaan en als dat zo is krijg je soms (NB: niet altijd, voor we aan die discussie beginnen 😉 ) gedoe over garantie.
kapusjonnie schreef:Een logische vraag 🙂 Het goedkeuren en uitrollen van updates is iets dat algemeen gesproken door de fabrikanten gedaan wordt. Wij staan uiteraard altijd in overleg met alle fabrikanten om te zorgen dat zoveel mogelijk toestellen geschikt zijn om op ons netwerk te werken, en in goed overleg moeten updates gemaakt en goedgekeurd worden. De uitrol van updates kunnen wij echter niet doen.
Is gedoe voorkomen niet makkelijker als vodafone een update beschikbaar maakt, waardoor de s4 mini wel op 4g kan. Zoals die ook wordt verkocht?
nixan schreef:
Ik heb na jaren als tevreden klant me abbo maar weer eens verlengt met een RED abbo en een samsung S4 mini, maar ik kan de LTE functie niet selecteren dus ben nu aangewezen op G3, ik val waar ik woon en werk net op beide locaties in 4G dekking. Software update zegt dat de foon uptodate is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.