Mistical

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen

Hi, heb net contact gehad met de klantenservice. Kreeg niet echt de indruk dat ik als klant gewaardeerd werd of dat jullie me graag willen behouden? Moest echt zelf het gesprek lijden. Ditzelfde gevoel kreeg ik toen ik mijn abo eerder had opgezegd.
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Mistical ,

Oei, maar is het wel gelukt om te verlengen?
Jij zou in principe niet het hele gesprek moeten maken...
Mistical
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi, nee....tot 2 maal toe een teleurstellend gevoel. Heb niet het idee dat ik een gewaardeerd klant ben.
Mistical
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zal wel met klantwaarde te maken hebben
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat is er dan precies gebeurd waardoor je dit gevoel kreeg?
Mistical
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het betreffende toestel wat ik wilde kon niet in combi met de prijs die ik wilde. (3euro verschil) Nu kan ik begrijpen dat niet alles kan. Ben verder niet onbeschoft behandeld hoor. Maar gewoon de desinteresse om je als klant te behouden. Er werd totaal niet gevraagd of ik dan misschien interesse heb in een ander toestel. Er vielen stiltes in het gesprek en ik stelde zelf alle vragen. Naar mijn idee niet echt het ideale gesprek om klanten bij je te houden als provider.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga ervan dat onze collega's hun best doen om onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Wellicht had de desbetreffende collega een slechte dag of iets dergelijke. Kunnen wij misschien nog iets voor je betekenen of je ergens mee helpen? Ik hoor het graag van je.
Mistical
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Serkan, ik ben inmiddels gebeld nav de enquette. Heb inmiddels verlengd. Dit was een fijner gesprek. Je collega heeft de tijd genomen om mijn wensen mee te nemen. Ben weer tevreden. Alleen nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Kun je dit nog voor mij nakijken?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te horen @Mistical !!

Heb je je spam inbox al eens nagekeken? Het kan namelijk wel eens voorkomen dat een mail onbedoeld daarin terecht komt. Daarnaast kan het zo zijn dat de mail nog volgt. Ik Raad je in ieder geval aan om de status van je abonnement via je My Vodafone account na te kijken. Indien je abonnement gewijzigd is kun je ervan uitgaan dat je order correct is verwerkt en je toestel z.s.m. wordt opgestuurd. Via onze klantenservice kun je eventueel je order nog laten nakijken.
Mistical
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee beide gechecked. Helaas niet. (Vreemd) Mijn abo gaat ook pas in juni in. Dus een wijziging zal ik niet zien op My Vodafone. Wil graag controleren of alles klopt. Maar dan zal ik wel weer contact opnemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic