Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,325Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone vaak 60 Alleen-lezen Opgelost

Kan je abonnement iphone vaak 60 verlagen?

liesje37 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waardeloos toestel en waardeloze service Alleen-lezen Onopgelost

Op 9 juli heb ik mijn nieuwe Sony Xperia Z ontvangen. Een nieuw toestel met een nieuw Red abonnement. Gelukkig hoort bij dat abonnement een vervangend toestel, want ik heb mijn vervangende toestel al ...

dekking Alleen-lezen Onopgelost

Ik en vele anderen hebben al maanden slechte tot geen dekking bij postcode 4451RN. Het is eerst jaren goed gegaan. Wat is er aan de hand? Volgens Vodafone medewerkster een nieuwe telefoon nemen. Dom a...

afb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data gebruik op? Wat nu? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn 4GB internet bijna opgemaakt, kan ik hierna nog blijven internetten als ik geen extra mb koop?Krijg ik dan eind van de maand een hoge rekening of word mijn internetsnelheid automatisch ver...

Services vodafone schandalig. Contractbreuk? Alleen-lezen Onopgelost

Als (langdurig) klant van vodafone heb ik tot in een ver verleden al de meest uitgebreide verzekeringservices. Hoewel ik schade aan mijn toestel voor een kleine meerprijs aan mijn reguliere wa kan toe...

JPhielix door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Structureel probleem met betaling van Alles-in-1 op Reis bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Gedurende een jaar ervaar ik al structurele problemen met de betaling voor het gebruik van de Alles-in-1 op Reis dagbundels. In diverse landen, in diverse perioden werd data onjuist in...

timn door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

s4 mini en 4g Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar Samsung Board

Bas door Oud Vodafone Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Xperia T WEER kapot! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vanmorgen is mijn Sony Xperia T voor de 3e keer kapot. Het toestel wil niet meer aan. Hele dag al aan de oplader gehad Heb een bericht gestuurd vanmorgen via de mail naar Vodafone maar kr...

geen dekking in Den Haag (postcode 2566SK) Alleen-lezen Onopgelost

hallo een uur geleden is opeens mijn dekking weggevallen (die toch al slecht is) in postcode 2566SK. Zou dit opgelost kunnen worden?mark

marosta door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

duur levering iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, onlangs heb ik mijn abo. verlengt met een iphone 4. Nu heb ik online geprobeerd om de orderstatus te bekijken maar die lukt niet vanwege technische problemen op deze tool. Ik zag wel op het for...

juske door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S2 start niet meer op na vastlopen Alleen-lezen Onopgelost

Ik was vanavond lekker in het zonnetje met men telefoon aan het spelen en opeens liep mijn telefoon vast. Ik wachte ongeveer 10 minuten in de hoop dat hij niet meer vast zou lopen. Helaas bleek dit ni...

Ricarp door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abnormaal dataverbruik met iPhone 4S Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een abonnement van 1000 mb, waar ik meestal na 2 weken al overheen zit. Naar mijn mening is dit toch vrij veel internet en van mijn vrienden hoor ik ook dat zij makkelijk de maand doorkom...

amy123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet met mijn telefoon bellen en gebeld worden. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb eeb Samsung Galaxy GT-S5830i.Ik ben regelmatig onberijkbaar voor digene die mij bellen.Nadat ik mijn toestel heb geriset doet hij het weer een weekje en daarna is het weer mis.Ook kan ik...

PaulM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's terughalen Note 2 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik had een vraag voor jullie. ik kom er achter dat op 1 of andere manier een fotoalbum in mijn note 2 is verdwenen/ verwijderd, die wil ik wel graag terug krijgen. is daar een manier voor?...

RolandvdB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Amersfoort wo 20 sept Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet bellen - geen service in Amersfoort?!

DiniL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datum nummer portering over 30 dagen, toezegging telefonisch binnen 5 dagen! Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Voordat ik de aanvraag deed voor een Sim-only abo met nummer portering werd mij verteld dat dit binnen 5 dagen geregeld zou zijn, ok. SIM besteld op zaterdag avond, dinsdag ochtend keurig binne...

SdK door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan geen gebruik maken van 4G op de Sony Xperia z Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een maand geleden bij jullie 4G aangevraagd, voor op mijn Sony Xperia z, maar kan daar tot nu toe nog steeds geen gebruik van maken. Ik heb met jullie gebeld en ben bij èèn van jullie shops ...

mitta door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Talloze problemen met iPhone 4S & Vodafone abonnement.. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik zit met een probleem. Ik heb nog meer als een jaar te gaan in mijn twee-jarig contract en heb een telefoon die het amper fatsoenlijk doet. Ik ben sinds het begin van mijn contract altijd net...

Yaapje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LTE op iphone Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer kunnen we met de iphone 5 gebruik maken van het LTE netwerk nu er nieuwe frequenties bij zijn?

DaveD30 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen