Hallo ik heb per ongeluk naar de verkeerde rekening overgemaakt
Opgelost! Ga naar oplossing.
We hebben rekening gehouden met een overgangsperiode @Johan hendrix. Wanneer je dus geld overboekt naar het oude rekeningnummer, wordt dit toch verwerkt. Dus geen zorgen. Je kunt voor je eigen geruststelling volgende week altijd even checken in My Vodafone of je rekening ook op “betaald” staat.
Hoi @Johan hendrix
Ik ga er vanuit dat je nog naar het oude rekeningnummer van Vodafone hebt overgemaakt? Dan ga ik er ook nog eens vanuit dat dit voor nu geen probleem zal zijn, maar ik zou toch even bellen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je daar, voor nu, sneller antwoord op geven.
Heb je geld overgemaakt naar een heel ander rekeningnummer dan die van Vodafone, dan moet je contact opnemen met de bank om te vragen of ze je willen helpen om het geld terug te krijgen. Want de ander moet wel zo eerlijk zijn om het geld terug te storten.
Dus het ligt er even aan naar wat voor nummer je het hebt overgemaakt.
Ik heb het inderdaad naar het oude nummer overgemaakt
We hebben rekening gehouden met een overgangsperiode @Johan hendrix. Wanneer je dus geld overboekt naar het oude rekeningnummer, wordt dit toch verwerkt. Dus geen zorgen. Je kunt voor je eigen geruststelling volgende week altijd even checken in My Vodafone of je rekening ook op “betaald” staat.
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.