Johan hendrix

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening

Hallo ik heb per ongeluk naar de verkeerde rekening overgemaakt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We hebben rekening gehouden met een overgangsperiode @Johan hendrix. Wanneer je dus geld overboekt naar het oude rekeningnummer, wordt dit toch verwerkt. Dus geen zorgen. Je kunt voor je eigen geruststelling volgende week altijd even checken in My Vodafone of je rekening ook op “betaald” staat. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johan hendrix 
Ik ga er vanuit dat je nog naar het oude rekeningnummer van Vodafone hebt overgemaakt? Dan ga ik er ook nog eens vanuit dat dit voor nu geen probleem zal zijn, maar ik zou toch even bellen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je daar, voor nu, sneller antwoord op geven. 

Heb je geld overgemaakt naar een heel ander rekeningnummer dan die van Vodafone, dan moet je contact opnemen met de bank om te vragen of ze je willen helpen om het geld terug te krijgen. Want de ander moet wel zo eerlijk zijn om het geld terug te storten. 

Dus het ligt er even aan naar wat voor nummer je het hebt overgemaakt. 

Johan hendrix
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het inderdaad naar het oude nummer overgemaakt

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We hebben rekening gehouden met een overgangsperiode @Johan hendrix. Wanneer je dus geld overboekt naar het oude rekeningnummer, wordt dit toch verwerkt. Dus geen zorgen. Je kunt voor je eigen geruststelling volgende week altijd even checken in My Vodafone of je rekening ook op “betaald” staat. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic