Hoi @samvernout
Welkom en wat leuk dat je nu een combi abonnement hebt (Ziggo & Vodafone). Het klopt dat de Ziggo combinatie niet op je contract staat. Maar dit zal straks wel goed op je rekening komen! Ze hebben dit niet op je contract geschreven omdat er ook een kans bestaat dat je opeens weg zou gaan bij Ziggo en dan krijg je de korting niet meer.
Maar het komt allemaal wel goed!
Nog even wat extra info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).
Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
- Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
- Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
- Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.