Hoi @ikzelf005
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en dat iedereen alle berichten kunnen lezen. Het is daarom niet slim om je 06 nummer en/of andere gevoelige informatie hier te plaatsen. Zodra een Vodafone medewerker je bericht heeft gezien dan zal deze je bericht aanpassen.
Het is zeker niet de bedoeling dat je je 20,- euro kwijt bent, en daar kan iemand van Vodafone je wel mee helpen. Je 06 nummer staat nu hier, dus dan kan die wel gelijk even voor je kijken wat er nu mis is gegaan. Het is wel heel vreemd dat het voor een 2e keer niet goed gaat. Heb je het zelf wel allemaal goed geïnstalleerd en/of gekeken of het in een ander toestel wel werkt? Hoe dan ook, als er iets mis is gegaan dan is Vodafone zeker niet van het afwimpelen en dan komt het wel goed. Heb dan nog even geduld, iemand van Vodafone zal je bericht vandaag lezen en dan kan die je vast wel verder helpen.