Aatbara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen klantgegevens ontvangen

Beste Mevrouw / Meneer ,

Je hebt ons gevraagd om je mobiele abonnement met nummer 06xxxxxxx over te dragen aan iemand anders. Dit hebben we voor je geregeld.

De aansluiting staat met ingang van 1-2-2021 op naam van de nieuwe contractant. Vanaf vandaag zijn de gespreks- en abonnementskosten dus ook voor zijn of haar rekening.

Heb je nog vragen? Bel dan 1201 of 0800-0094 of kijk op Vodafone.nl.

Groet,

Team Vodafone

 

**Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator**

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2483Likes

Hoi @Aatbara 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community en iedereen kan je gegevens lezen. Ik heb gevraagd of Vodafone deze voor je wil verwijderen. En dan, wat is de vraag? Klopt deze overstap niet of gaat er iets anders fout?

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @Aatbara,

Welkom op de Community van Vodafone.

Waarmee mogen we je helpen? 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2483Likes

Hoi @Aatbara 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community en iedereen kan je gegevens lezen. Ik heb gevraagd of Vodafone deze voor je wil verwijderen. En dan, wat is de vraag? Klopt deze overstap niet of gaat er iets anders fout?

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @Aatbara,

Welkom op de Community van Vodafone.

Waarmee mogen we je helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic