ikzelf005

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid simkaar werkt niet

ik heb n voor de 2de x simkaart van vodafone ondvangen eerste x had ik 20 euro voor betaald oo nog maar nummer was verlopen nu stturt vodafone mij een niewe sim toe met nr ************** wekt ook niet en me 20 euro weg wird ik gewoon dood weg afgewinpeldvan zoek het lekker uit schandalig en weg is 20 euro

Moderator edit: 01-03-2021 10:27 uur: Gegevens verwijderd ivm privacy

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @ikzelf005 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en dat iedereen alle berichten kunnen lezen. Het is daarom niet slim om je 06 nummer en/of andere gevoelige informatie hier te plaatsen. Zodra een Vodafone medewerker je bericht heeft gezien dan zal deze je bericht aanpassen. 

Het is zeker niet de bedoeling dat je je 20,- euro kwijt bent, en daar kan iemand van Vodafone je wel mee helpen. Je 06 nummer staat nu hier, dus dan kan die wel gelijk even voor je kijken wat er nu mis is gegaan. Het is wel heel vreemd dat het voor een 2e keer niet goed gaat. Heb je het zelf wel allemaal goed geïnstalleerd en/of gekeken of het in een ander toestel wel werkt? Hoe dan ook, als er iets mis is gegaan dan is Vodafone zeker niet van het afwimpelen en dan komt het wel goed. Heb dan nog even geduld, iemand van Vodafone zal je bericht vandaag lezen en dan kan die je vast wel verder helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ikzelf005,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je tegoed in een keer op is.
Ik kijk graag met je mee of ik iets kan achterhalen wanneer het verbruikt is. 

Kun je mij een bericht sturen (klik hiervoor op mijn naam - klik op "Stuur een bericht") met de volgende gegevens:
- 06 nummer
- Huidige tegoed
- Sinds wanneer heb je dit nummer?
- Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd en met welk bedrag?

Waaraan het tegoed verbruikt is, kan ik niet inzien. Dit kun je inzien in je toestel.
In je toestel kun je ook achterhalen waaraan het verbruikt is (mits dat het toestel correct is ingesteld).
Bij Android kun je hiervoor naar de instellingen gaan en klik je vervolgens op verbindingen. Onder het kopje gegevensverbruik kun je aangeven wanneer je opgewaardeerd hebt (factuurcyclus) en bij het verbruik kun je dan inzien waaraan het verbruikt is.
Bij Apple dien je iedere keer als je opgewaardeerd hebt, het verbruik te resetten. Dit doe je onder instellingen - mobiele data. 
Hier staat tevens een overzicht van apps waaraan data verbruikt is.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @ikzelf005.
Speelt dit issue nog of is het inmiddels opgelost? 

Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic