Denis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-paid internet dongel krijgt geen verbinding

Ik heb een prepaid internet Vodanfone Mobile Broadband dongel, model K3772 gekocht. Programma geïnstalleerd op mijn laptop, mij aangemeld bij Vodafone, gebruikerstegoed opgeladen.Eerste keer de verbinding tot stand gebracht met het internet. Helemaal ok. De tweede keer dat ik de verbinding met het internet tot wilde brengen, kreeg ik de melding: Mobiele verbinding niet mogelijk.Controleer of het geselecteerde apparaat gebruikt wordt door andere programma’s.En probeer het later opnieuw. Tot 2 x toe heb ik het programma op de laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.Helaas, de zelfde melding bleef komen.Uiteindelijk heb ik tijdens mijn vakantie, de periode waarvoor de aanschaf van het apparaat bedoeld was, de dongel niet kunnen gebruiken. Blijft staan, dat ik graag wil horen wat ik moet doen om de dongel wel aan de praat te krijgen.Alvast bedankt vor het meedenken!Denis
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Denis, het klinkt alsof er een conflict is tussen de software van de dongel en een ander programma op de laptop. Een eenvoudige manier om dit uit te sluiten is de dongel eens in een andere laptop proberen. Werkt hij dan wel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic