moerman1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-order samsung galaxy s6

Geldt de pre-order actievan accessoirepakket twv €79,- ook als je besteld via friens & family? Ik zie er daar namelijk niks over terug.

88 Reacties 88
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
als het goed is heb je een email gehad met een link erin waar je je status van bestelling ken zien (ik heb deze mail wel gehad) bij mij staat er al weken bestelling word verwerkt maar neem aan dat ik hem 10 april thuis heb aangezien er nu op site staat dat die beschikbaar is en dat de levertijd 5 dagen is 😄
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De orderbevestiging heb ik een tijd geleden ontvangen, maar een mail waar een link bij zit om mijn bestelling te volgen heb ik niet mogen ontvangen... Nu maar hopen dat alles wel goed verloopt!
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

yamo
https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Als je deze link volgt, kan je daar je order referentienummer (die in de orderbevestiging staat) in combinatie met je opgegeven e-mailadres invoeren om je orderstatus te zien.
Bij mij staat er op dit moment nog "order is verified and fulfillment is in progress".

yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
StefanC

Bedankt voor de tip maar hier had ik al naar gekeken, kan geloof ik alleen als je online hebt besteld, waar ik dit telefonisch heb gedaan. Als ik het ordernummer en email invul krijg ik namelijk een foutmelding, ook wanneer ik het op postcode+huisnummer probeer. Anders maar afwachten, bellen vind ik ook weer overbodig op dit moment.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
in de orderbevestiging staat die link
ergens onderaan in de mail staat bekijk hier de status van de bestelling (op hier kan je klikken)

via die andere link kan ik ook niks zien helaas
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zie net op de site dat de s6 en s6 edge (32gb en 64gb ) direct leverbaar zijn in de kleuren zwart en wit
betekend dit ook dat de pre-orders de deur uit gaan 😄
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vandaag een mailtje gehad over mijn order dat ik 1 gb data extra krijg en napster dus zit het wel goed 🙂 nu hopen dat het vrijdag geleverd word.....
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dat mailtje heb ik ook ontvangen
1gb extra data
6 maanden gratis napster
3 euro extra korting op de maandelijkse kosten

echt een super actie van vodafone en idd nu hopen dat die vrijdag geleverd word 😄
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
vanacht een mailtje gehad dat die verstuurd is 😄 nu geduldig wachten alleen jammer dat ik niks onder het track and trace nummer kan vinden op de postnl site iemand hier ook last van
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ik heb geen van beide mailtjes ontvangen?!
Wanneer hebben jullie besteld? Ik op 2 maart, de eerste dag dat het kon, dus dan zou de mijne toch ook wel verstuurd moeten zijn
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik heb hem ook op 2maart besteld in de ochtend

ik denk dat ze netjes het rijtje af gaan vanaf de eerste die besteld heeft weet niet hoelaat jij hem besteld heb maar vermoed dat je vandaag wel een mailtje krijjgt
Warhoofd

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een pre-order gedaan. Hiervan heb ik een bevestiging gekregen, alleen kan ik met deze gegevens NIET inloggen om de status te controleren. Ik krijg: "Er is iets mis gegaan:Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw"

Ook geen mailtje gehad met extra aanbieding, geld dit alleen voor nieuwe abbo's?

StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Nog niks ontvangen!
Wordt er ondertussen een beetje nerveus van, hoop dat er niks fout gaat!
Zijn er anderen die ondertussen al de mail ontvangen hebben?
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Stefan,
Ik heb zelf ook de s6 gepri en heb net even gebeld voor de status van de bestelling.
Volgens de gene aan de telefoon worden de telefoons pas vanaf morgen naar de klant verstuurd.
Dan hangt et er ook nog van af welke kleur je hebt en of je bij de eerste partij levering zit.
Elke dinsdag en vrijdag krijgen de winkels nieuwe partijen binnen.....
Word niet eerder als maandag dinsdag dat de eerste mensen hem binnen krijgen denk ik dan.

StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de informatie Panchito.
Lekker slecht geregeld dan! Sommigen krijgen hem nu al toegestuurd en anderen die op dezelfde dag hebben besteld krijgen hem later.
Ik heb trouwens de s6 Edge besteld, hoop dat ze geen leverproblemen hebben met de Edge.
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja klopt helemaal normaal gesproken als je een pre order doet kan je het gewoon op de release dag ophalen in de winkel of thuis verwachten. Jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Anders hadden er al klanten t en t codes op de mail gehad. Vind het wel apart dat mensen die een pre order doen moeten wachten maar ik wel morgen naar de winkel kan gaan en er een mee naar huis nemen...? Dat gebeurd toch op release dag... Zorg dan dat je de telefoon 2 a 3 dagen eerder naar de klanten verstuurd zodat deze op de release dag aankomen zoals t hoort.
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het gekke is dat patjuhw wel een email met een t&t code heeft ontvangen!
Vraag me af hoeveel mensen hem wel morgen ontvangen en waarom ik waarschijnlijk niet.
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hij heeft alleen het order numer ontvangen en denkt waarschijnlijk dat dat de t en t code is en daarom werkt die ook niet
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Op de site staan beide telefoons als direct leverbaar, dus dat duidt erop dat Vodafone geen tekort aan units zou moeten hebben. Fingers crossed
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijkbaar ben ik ook 1 van de gelukkig en 😄 ik heb edge 64gb besteld en kreeg 01.00 ( vannacht? ja vannacht) een melding dat het verzonden is met track and trace nr. Hij wordt morgen dus geleverd aangezien de code nog niet bij PostNL bekend is...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic