anouckkiee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pincode kwijt tablad 10.1

Hallo,
Ik heb een tijdje hem niet meer gebruikt omdat me opladder kappt was. Dus nu kan ik hem weer gebruiken paar ik weer mijn pinwachtwoord niet meer van me tablad. En kom ik nog nergens en ik kan ook niet inloggen met me google account. Weten juilie wat? Het is een samsung galaxy tab 10.1
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Anouckkiee,

Dat is balen. Ik neem aan dat het hier gaat om de code van het apparaat en niet de code van je simkaart? Normaal gesproken kun je alsnog inloggen door middel van je Google account. Vreemd dat dit niet werkt. Misschien weet @SamsungExpert hier een oplossing voor.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @anouckkiee

Ik hoop dat je iets hebt aan soortgelijke topics op het Forum van AndroidWorld (Nederlandstalig)
Je bent echt niet de eerste die zijn Android-pincode of Android-wachtwoord (toestel-pincode) is vergeten.
Laat even weten of je bent geholpen met de antwoorden die zijn gegeven in dit topic van AndroidWorld.

Weblink: http://androidworld.nl/forum/search/?action=search&keywords=wachtwoord%2Bvergeten&author=&forum=0&se...

Ben overigens benieuwd naar het antwoord van @SamsungExpert
Succes!

Netwerker
anouckkiee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is inderdaad niet van een simskaart. Ik heb hem al 30 keer wat gebrobeerd maar ik krijg nog steeds niks met een google account.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic