Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,195Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Zeer teleurgesteld in Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb in het voorjaar een abbonement afgesloten (Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro) Na jaren klant bij KPN de stap naar Vodafone gewaagd en u raadt het al.... heel erg veel spijt. De inhuis dekking...

Edwin_71 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist mijn nieuwe iPhone binnen gekregenEchter kan ik niet bellen of sms'en omdat er geen sevice is. Hoe los ik dit op? Moet ik de nieuwe sim activeren?

Dirkje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

instellen sms bericht bij einde belbundel Alleen-lezen Onopgelost

hallo, weet iemand of (en zo ja hoe) je kunt instellen dat je een sms bericht ontvangt bij einde belbundel? ik heb geen internet, dus een app kan ik niet gebruiken. alvast bedankt voor eventuele react...

sterre door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi stuk galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

Probleem, wat te doen. Half jaar geleden red abonnement afgesloten samen met een htc Hero. Htc Hero beviel mij niet, dus geruild met iemand met een galaxy S4. WiFi S4 nu stuk, maar vodafone winkel gee...

euro83 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorjaarsschoonmaak Forum Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum bezoeker, We houden momenteel een grote voorjaarsschoonmaak op het forum en halen irrelevante en oude topics weg.Hierdoor kan het zijn dat bepaalde topics niet meer inzichtelijk zijn. Moch...

Jochen door Gedreven Raadgever
  • 368 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 32 Likes

ondersteuning oude nokia Alleen-lezen Onopgelost

Hierbij mijn verhaal. Ik gebruik een red abonnement incombinatier met mijn xperia z en een oud nokia toestel (Carkit/Accuduur). In de media heb ik nu echter vernomen dat Vodafone geen ondersteuning me...

sezwho door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

nieuw abonnement met 1GB Internet. Zie dit niet terug in mijn account Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb mijn contract bij jullie verlengd met een nieuwe telefoon (galaxy note 3) het zou direct ingaan ook al loopt mijn abonnement pas in april af. Nu zie ik de gegevens van mijn nieuwe abonnem...

Afkopen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Is er een opzegtermijn als je je abonnement eerder op wilt zeggen en dus wilt afkopen? Ik zou graag 5 maanden af willen kopen.

Lolo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

web blox uitzetten!!!!! Alleen-lezen Onopgelost

hallo, Ik wil mijn webblox uitzetten over 2 dagen word deze automatish verlengt en dit wil ik niet. Maar ik kan het niet uitzetten het lukt niet. Mijn mb's zijn al op ik wil de blox voor 1gb activeren...

1135 Edam storing Alleen-lezen Opgelost

Sinds zaterdagmiddag 4-1-2014 geen 4g en 3g verbinding in de buurt, daarbuiten wel.

Ruudjedam door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s4 oproep probleem. andere partij hoort mij slecht Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Sinds 2 weken kunnen mensen mij slecht verstaan bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken. Wanneer ik de telefoon op luidspreker zet ben ik wel te verstaan.Ik heb alle verschillende oproep sett...

dafezz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 2G bereik op postcode 6123 Holtum Alleen-lezen Opgelost

Kan het zijn dat er geen bereik van het 2G signaal is in poscodegebied 6123 - Holtum ? Zijn er werkzaamheden gepland? Ik heb mijn telefoon uit en vervolgens weer aan gezet, echter zonder resultaat.Ook...

jgeurts door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Hardenberg 7773 - Geen 3g dekking en dus ook weinig bereik voor bellen? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Wij hebben sinds enige tijd problemen met onze 3g dekking.Zo gauw 3g thuis op onze mobiel aan gaat, heb ik maar 1 streepje bereik van Vodafone. Dit betekent dat ik continu wegval bij het bellen, ...

Chantal88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement wijzigen van zakelijk naar prive Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een zakelijk abonnement (eenmanszaak) maar wil dat omdat ik binnenkort in loondienst ga omzetten naar een particulier abonnement.Nu heb ik een "transfer of user formulier particulier" ontvangen...

Abonnement verlagen tegen het toen aangeschafte tarief Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben niet te spreken over de werkwijze bij jullie.In november 2012 is mijn partner een iPhone-2 Vaak 50 euro abonnement aangegaan. Met een korting voor het eerste jaar. In het contra...

toos13 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One Gold Alleen-lezen Onopgelost

Binnenkort zal de HTC One Gold uitkomen, exclusief voor Vodafone klanten. Vermoedelijk in week vier pas, maar dat zal nog nader bekend gemaakt gaan worden. Ik hoop dat snel duidelijk is wanneer hij pr...

Donlau door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Micro sim nodig voor Samsung galaxy S3. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe telefoon van mijn man gekregen maar ik heb een micro sim kaart nodig. Hoe kan ik deze krijgen? Alvast bedankt Leyre

wleyre door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extreme 100 en bij betalen voor 4g? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Het is al een tijdje geleden dat ik hier over contact heb gehad met de klantenservice van vodafone maar ht gaat over het volgende. Ik heb nu een jaar geleden een vodafone extreme 100 abbonement...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen