Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

prijsverhoging Alleen-lezen Opgelost

Jammer van dat Vodafone gebruik maakt van haar recht om de prijzen van de abonnementen te verhogen. Beetje zuur voor de bestaande klanten, terwijl nieuwe klanten maar ook bestaande klanten tegen gemat...

Slecht internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zeer slecht internet en gaat vaak over van 2g naar een E en nog vaker gaat hij naar gprs en dan is me internet is dan zeer traag en dan kan ik helemaal niks opzoeken of downloaden hoe kan ik da...

Mep-Code Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb via twitter een link gehad om hem te unlocken maar het mislukt elke keer, nou was mijn vraag: de mep-code geven kan ook want de benodigde software heb ik wek gevonden, alleen nog de MEP-Code.Is...

4g met vodafone dongle en Dlink dwr-116 router werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, inmiddels heel veel verschillende apn settings geprobeerd in deze router. Werken geen van allen. Melding blijft "connecting". Dezlfde usb dongle (K-5008-Z) direct in een laptop werkt prim...

S3 gered. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn trouwe S3 verdronk toen er een biertje overheen viel.Heb uiteraard allang een andere telefoon maar afgelopen avond dacht ik ineens:ga die **bleep** eens uit de rijst halen...geloof me,na twee maa...

Lang verwacht: HTC One! Alleen-lezen Onopgelost

Groot nieuws!De langverwachte HTC One komt eraan! En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone. Zoals HTC het toe...

blokkeringscode Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb enige tijd geleden mijn telefoon simlockvrij gemaakt en een andere kaart in gebruikt.Nu heb ik er weer een vodafone prepaidkaart erin gestopt, maar nu vraagt hij om een blokkeringscode.Ik...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen