Talitatel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

phishing? gehackt?

Ik bel zojuist vanuit het buitenland met mijn Nederlandse nummer naar Nederland: de ontvanger ziet een Engels nummer in het scherm, ipv mijn eigen 06-nummer:

+441207503673

wat is er aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klinkt niet goed! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @Talitatel? Wat krijg je precies te horen en hoe bel je het nummer (+31 of 06 of 0031)?

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Talitatel 
Geen idee wat er aan de hand is. Waarschijnlijk een foutje in de centrale van het land waar je op dat moment was. Probeer het vandaag nog eens en kijk of je er dan nog last van hebt. Mocht dit het geval zijn, laat het even weten en dan kan een Vodafone Community medewerker hier naar kijken. Al hoewel er ook een mogelijkheid bestaat dat ze je laten weten op dit moment niets te kunnen doen omdat je te gast bent op een buitenlands netwerk.

Ook kun je de stappen doorlopen van Vodafone Network Check http://voda.fo/ne/3ugam. Kom je er echt niet uit? Dan kun je contact opnemen met de Vodafone klantenservice. Ze kunnen nog proberen om een netwerk reset te doen.
Ze kunnen helaas niet controleren of er in het buitenland een storing is. Mocht je vanuit het buitenland contact op willen nemen dan kan dit door te bellen met +31 654 500 100, een chat starten, een bericht sturen via Facebook of Twitter of door onder dit topic je vraag te stellen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klinkt niet goed! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @Talitatel? Wat krijg je precies te horen en hoe bel je het nummer (+31 of 06 of 0031)?

 

Talitatel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Steven! Met +31 voor het 06-nummer gebeld.

Heb er vervolgens geen last meer van gehad en ben weer terug: zal nu contact opnemen met het callcenter.

Heel veel dank voor jouw antwoord! Talita

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic