M.V.C Kemper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement

Beste Vodafone, 

Ik heb 11-01-2020 een nieuw abonnement bij jullie afgesloten op telefoonnummer: **moderator edit: privégegevens verwijderd** Vervolgens een mail gekregen dat dit goedgekeurd is en heb abonnement deze datum in zou gaan. Vervolgens is het 02-02-2020 vandaag en is het abonnement nog niet ingegaan..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M.V.C Kemper 
Is het abonnement nu nog niet over dan?
Heb je het toestel uitgezet en weer opnieuw aan? (even Vodafone SIMkaart eruit halen en weer opnieuw erin)
Vaak helpt dit wel en anders even proberen van netwerk te veranderen en dan weer terug te gaan naar Vodafone NL.

Als dat nog niet lukt, bel dan de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze willen kijken of het nummer al over is gezet en of ze anders een reset willen geven. Je kan ook wachten op een Vodafone Community medewerker, maar ik weet niet wanneer deze hier weer online is.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M.V.C Kemper 
Is het abonnement nu nog niet over dan?
Heb je het toestel uitgezet en weer opnieuw aan? (even Vodafone SIMkaart eruit halen en weer opnieuw erin)
Vaak helpt dit wel en anders even proberen van netwerk te veranderen en dan weer terug te gaan naar Vodafone NL.

Als dat nog niet lukt, bel dan de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze willen kijken of het nummer al over is gezet en of ze anders een reset willen geven. Je kan ook wachten op een Vodafone Community medewerker, maar ik weet niet wanneer deze hier weer online is.

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt met nummerbehoud en is je nummer online @M.V.C Kemper?

M.V.C Kemper
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @M.V.C Kemper 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic