Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi telefoon! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, ik heb een vraagje: hoe stel ik wifi op mijn telefoon in? ik heb een experiabox V9 het lampje van Wireless brand NIET!

dedrummer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement op ouders' naam maar rekening op mijn eigen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Is het mogelijk om met vodafone een (telefoon) abonnement aan te vragen op de naam van mijn ouders maar dan de rekening gebruiken die op mijn naam is?

MuchDoge door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam? Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg deze meldingen omdat ik al zo lang klant ben ( en dat ben ik ook wel vanaf begin tijd al ) maar denk dat het spam is... of waarderen jullie het echt dat ik al zo lang klant ben?? graag een re...

Illypilly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bank Alleen-lezen Opgelost

Goede middag,Vandaag is er geld afgehaald van mijn bankrekening. Ik vroeg me af of dat misschien via de provider is gegaan.Met vriendelijke groet,Dani Schoordijk Boek

Dani.sb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Weet niet of jullie dit wel zo in de community willen hebben ??TopicGeplaatst door: ino zwaaf

Energieboy door Super Expert
  • 10752 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2614 Likes

PDP identiteit niet geaccepteerd Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds 5 dagen in Dubai en gebruik de Wereldbundel. Sinds vanmiddag krijg ik de melding PDP identiteit niet geaccepteerd in verschijnt op mijn toestel 3G ipv 4G. Met deze 3G kan ik niets, het in...

maria63 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Volume iphone6 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe iPhone 6 s aangeschaft bij Vodafone de geluidssterkte is erg zwakbij instellingen staat deze op maximaal en ook m bv de zijknoppen is er geen verbetering zijn er nog meer mogelijkhed...

Henk38 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Huawei P10] Problemen met Hotspot voor Nintendo Switch Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Zoals iemand eerder in deze topic (ook problemen met een Hotspot) heb ik ook problemen met mijn hotspot i.c.m. mijn Nintendo Switch.Ik maak gebruik van een Huawei P10 (EMUI-Versie: 8.0.0 - 8.0.0...

Incasso bij bos Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag,ik heb een incasso lopen bij BOS incasso ik heb vandaag contact met ze gehad alleen nu blijkt dat alle dossier terug zijn geroepen naar u toe. En ik wil graag weten wat er aan openstaande...

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Zhh

Chey294 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WhatsApp en bellen kan toch na 2020 met G 3 Toestel ???? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een toestel die is niet geschikt voor G 4. Ik heb geen data bundel. Ik bel en WhatsApp alleen maar.Dit kan ik toch beide gewoon blijven doen na 01-01-2020 met G 3 Toestel?

joopgoos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ontvangst is niet zoals het hoort te zijn. Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen maar twijfel heel erg ik woon in de buurt van Makkum en heb de laatste maanden ontzettend slecht bereik. Soms willen mensen mij bellen en krijgen dan te ho...

pluk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lopend gesprek doorschakelen naar vaste lijn thuis Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een beantwoord/ opgenomen gesprek ( op m'n mobiel) doorschakelen naar de vaste lijn thuis?

Rien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlopen 06? Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mijn dochter haar tegoed op de Prepaid op te waarderen maar er wordt aangegeven dat dit nummer daarvoor niet geschikt is? Eerder lukte dit prima. Hoe kan dit?

Spak door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Betaling aan health academy Alleen-lezen Onopgelost

Heb gisteren bericht gekregen dat ik 5 euro moet betalen voor "health academy" waar ik geen toestemming voor geven! Heb het gelijk diezelfde dag geblokkeerd. Zou volgens medewerker waarschijnijk via e...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Zitten er nu ook al TM verkopers op de community? Ze vriendin is wrg en hij ook en dan toch op de community van Vodafone. Gek hoor!TopicGe...

Energieboy door Super Expert
  • 10752 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2614 Likes

Vroeg verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Heb een paar weken geleden mijn abo verlengd gaat pas in mei in maar vooruit was een goede aanbieding.Aangezien ik toch wat MB tekort kwam dacht ik vooruit ga mijn abo verhogen en wil dus meer betalen...

Anoniem gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Hi, Sinds eergisteren word ik door een anoniem nummer gebeld. Het begon met een keer per dag, daarna werd het twee keer per dag en vandaag ben ik dus al drie keer gebeld.Ik heb gisteren een keer opgen...

S1993 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simlockvrij S6 Galaxy? Alleen-lezen Opgelost

Heb een oude zakelijke Samsung Galaxy S6 en deze wil ik aan iemand anders geven maar wil weten of deze Simlockvrij is. De telefoon is destijds met een abonnement aangeschaft.

Keski door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen na update Huawei P20 Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week heb ik een systeem update uitgevoerd op mijn telefoon. Nu heb ik een dashcam waarmee ik via de wifi die dashcam kan instellen en opgenomen bestanden kan downloaden of bekijken. Sinds de up...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen