Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan niet bellen Alleen-lezen Opgelost

Vandaag is mijn abonnement overgegaan naar Vodofane. Ik kan alleen niet bellen. Krijg de melding geen netwerk beschikbaar!

evert1955 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Account aanmaken My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

goedenavondkan ik al een account aan maken terwijl ik volgend jaar overstap naar jullie?groeten Michel Aalbrecht

Uit het niets een abonnement. Alleen-lezen Opgelost

Vandaag zag ik dat ik opeens 7 euro 50 buiten de bundel kosten had gekregen. Toen ik keek waar dit voor was, zag ik dat het voor een abonnement. Ik heb mij zelf niet voor aangemeld. ik kreeg uit het n...

Storing? Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer, mevrouw,Op dit moment hebben wij geen bereik met Vodafone, zowel bellen als internet niet mogelijk.Is er een storing? Wij gebruiken Vodafone zakelijk en onze medewerkers zouden bereikbaa...

Ragedalo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim only abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een simonly abonnement bij Vodafone en heb ook Ziggo ,nu is er een winter aan bieding onbeperkt bellen en 6 gig , voor 18 euro ,ik kan mij abonemend om zetten,maar krijg niet de korting dus ik ...

peterwb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS van Vodafone, maar ben geen klant Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg sinds 7 november smsjes van Vodafone over dat een rekening klaar staat en inmiddels herinneringen en een laatste herinnering om mijn rekening te betalen. Echter ben ik geen klant bij Vodafone...

GabyR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Annulering abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Afgelopen vrijdag heb ik een abonnement bij jullie afgesloten met toestel. Ik zag alleen gisteren dat het was geannuleerd zonder dat ik dit zelf heb aangegeven. Ik wil graag weten waarom het is ge...

Payinfo Alleen-lezen Opgelost

Goededag,Ik kreeg een paar weken geleden een berichtje over payinfo dat er elke maand €5 bij de rekening komt van vodafone, ik heb dat geblokkeerd, en er is toch €5 bijgekomen bovenop mijn rekening ik...

Ismits31 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnementen Alleen-lezen Opgelost

Ik zit al bij Vodafone en heb daarbij ook Ziggo.Nu wilt mijn vriend ook naar vodafone. Kan zijn abbonenement ook op mijn naam en is dat dan voordeliger?

Dymphnia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld door nummer onbekend Alleen-lezen Opgelost

Ik had vanavond een oproep gemist op mijn smartphone van een met als nummer: onbekend. Ik ben één keer gebeld door het nummer onbekend.Als je in de avond slechts één keer gebeld woord door onbekend ga...

Vodafone abonnement nummer oude klant Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe abonnement van vodafone .Ik word lastiggevallen door mensen die ik niet ken blijkbaar heb ik een nummer gekregen van een of andere prostituee heb vodafone klantenservice gebeld die m...

Kadir door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Winter weekend deals Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn abonnement omzetten naar winter weekend deal?

Nieuw red essential abo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb twee nummers bij Vodafone, nu heb ik voor een nummer een aanbieding gehad om het abo om te zetten naar het nieuwe red essential met 3Gb (6GB met verdubbelaar van Ziggo) gaat dat voor het andere...

despier door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur via email Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, is het mogelijk dat de factuur automatisch via email kan worden verstuurd naar de klant, dus naar mij?Scheelt namelijk elke maand inloggen, en ophalen bvd ,

dikkehenk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe Phishing poging Alleen-lezen Opgelost

onderstaande mail ontving ik recent-------- Oorspronkelijke bericht -------- Onderwerp: Bekijk hier uw nieuwe factuur Datum: 2018-12-08 02:27 Afzender: "Vodafone" klantinfo@vodafone.nl Beste meneer/me...

Boling4 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over service Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone.Alweer na al die telefoontjes naar jullie en Samsung.Zou even beginnen met mijn verhaal,14 oktober zondag 2018, heb ik mijn abonnement verlengt bij jullie, omdat de Samsung s9 mij aansp...

Roethof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gebruikersnaam. Alleen-lezen Opgelost

Zou graag willen weten hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen??

storing met My Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

vandaag al de hele dag storing op de my vodafone app kan niks niet inloggen en geen account aanmaken kan geen mail versturen en niks ontvangen etc is toch van de zotte dat dit de hele dag al aan de ga...

angeetje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen