angela1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

persoonlijke naam wijzigen

goedemorgen
ik ben heel blij met vodafone, maar wordt er momenteel ook zo moe van
nu bijna 2jr geleden sloot ik een nieuw abonnement af bij Vodafone in de Winkel zelf
hoe het kan weet ik niet......maar mijn achternaam is onjuist ingevoerd. k ben terug naar de winkel gegaan
id kopie door laten sturen, geen wijzigen vanuit het hoofdkantoor....vervolgens emailcontact die vroegen om hetzelfde te doen, het is me toen die tijd ontschoten maar nu wil ik mijn abonnement bij n andere site met deze zelfde provider verlengen maar doordat mijn naam nog steeds niet is aangepast lukt t niet.....:(
ik heb de desbetreffende email opgezocht en reply gestuurd, krijg ik n foutmelding.....
ook heb ik op eigen kosten:@ met de klantenservice gebeld, krijg ik n formulier opgestuurd, waarin staat dat t €14.50 kost om die naam te veranderen. reply gestuurd want ik ga dat niet betalen. ik ben eén en dezelfde klant alleen mijn achternaam is door de winkel fout ingevoerd..maar niets terug ontvange #slecht!..
ik word hier n beetje moe van......wat moet ik nu doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
angela1983
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
toch het forumulier invullen...........?:8
maar ben helemaal geen nieuwe contracttant....verwarrender voor vodafone lijkt me...
maar dat was wel het advies van de klantenservice
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic