goedemorgen
ik ben heel blij met vodafone, maar wordt er momenteel ook zo moe van
nu bijna 2jr geleden sloot ik een nieuw abonnement af bij Vodafone in de Winkel zelf
hoe het kan weet ik niet......maar mijn achternaam is onjuist ingevoerd. k ben terug naar de winkel gegaan
id kopie door laten sturen, geen wijzigen vanuit het hoofdkantoor....vervolgens emailcontact die vroegen om hetzelfde te doen, het is me toen die tijd ontschoten maar nu wil ik mijn abonnement bij n andere site met deze zelfde provider verlengen maar doordat mijn naam nog steeds niet is aangepast lukt t niet.....:(
ik heb de desbetreffende email opgezocht en reply gestuurd, krijg ik n foutmelding.....
ook heb ik op eigen kosten:@ met de klantenservice gebeld, krijg ik n formulier opgestuurd, waarin staat dat t €14.50 kost om die naam te veranderen. reply gestuurd want ik ga dat niet betalen. ik ben eén en dezelfde klant alleen mijn achternaam is door de winkel fout ingevoerd..maar niets terug ontvange #slecht!..
ik word hier n beetje moe van......wat moet ik nu doen?