Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,729Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

standaard instellingen zorgen voor enorme rekening Alleen-lezen Opgelost

Na al jaren tevreden klant te zijn bij Vodafone komt er nu een kink in de kabel.Sinds een aantal maanden het Vodafone red abonnement aangeschaft samen met de samsung S4.Leuk bedrag per maand, onbeperk...

Xperia Z1 Compact via Vodafone shop Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Vodafone abbonement via mijn werkgever.Hierdoor kan ik alleen een telefoon bestellen bij Vodafone. Is er een kans dat de Xperia Z1 Compact via Vodafone bestelbaar komt?

Nieuw toestel beschikbaar bij verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Over een aantal maanden loopt mijn abonnement af. Ik gebruik nu de Nokia 920 en ben er erg tevereden over.Nu lees ik dat Vodafone de Nokia 1520 of de 1020 niet in hun pakket heeft, staat hier de komen...

3gb data bundel uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, ik zou graag mijn 3gb extra data bundel willen uitzetten per april, dit lukt mij echter niet in myvodafone. Dit is ingeschakeld in een winkel, zou het daarom niet bij mijn blogs staan?

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Geen netwerk de hele dag

Moet in de iPhone 4S een andere simkaart dan in de iPhone 5s? Alleen-lezen Onopgelost

Heeft de IPhone 5s andere simkaart nodig dan de 4s?Werd namelijk vanmiddag gebeld door Vodafone voor verlenging van m'n abonnement, wilde zelf eerst wachten tot na m'n vakantie. Maar volgens haar kon ...

gebarsten beeldscherm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik had gelezen dat er in bepaalde winkels een monteur aanwezig is. Hoelang duurt het voordat hij het scherm gemaakt zou hebben of zou die dan echt opgestuurd moeten worden.mvg.

geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb sinds vanmorgen geen service. Waar ligt dit aan? Het betreft een iPhone 5s Vodafone Red Business Essentials abonnement. Hebben er meer mensen hier last van? Simkaart heb ik in de iPhone 5 ...

Slechtere ontvangst met iPhone 4s dan met iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een Vodafone Red2 Essential E abonnement met een Iphone 5s en duo sim afgesloten.Had nog een goede Iphone 4s die ik wilde gaan gebruiken voor het werk en de 5s privé.Nu loop ik tegen...

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb afgelopen week een bericht ontvangen van een achterstallige betaling die nog voldaan moest worden vóór donderdag 20 maart. Zo niet, wordt het abbonnement geblokkeerd en worden er ex...

Galaxy S3 blijft hangen op het logo(geen software probleem) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,vandaag viel mijn Galaxy S3 ineens uit en starte daarna vanzelf weer op en bleef hangen op het logo, het logo verscheen voor 2 sec en verdween daarna weer waarop dit zich weer herhaalde. Nu las ...

samsung S3 laadt slecht op. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung S 3 laadt zeer traag op. Het duurt ongeveer 15 uur voordat de accu volledig is opgeladen.Er zit al een nieuwe originele accu in. Wederom zelfde probleem.software is up to date. Laatste ve...

Kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, ik zit met een het probleem dat ik al 3 maanden (sinds begin van mijn contact / red business super) GEEN inzicht heb in de kosten die buiten mijn bundel vallen (bijv. SMS kosten vanuit NL...

Multisim bij zakelijke abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Heb al wat jaren een abbo en hoor nu in een commercial over een tweede gratis sim. Hoe kan ik die aanvragen of zijn daar extra voorwaarden voor van toepassing

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen