Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,740Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

7577 - Oldenzaal Alleen-lezen Onopgelost

De storing in postcode gebied 7577 moet volgens jullie opgelost zijn sinds 2 uur vannacht maar merk er niks van.Ik kan alleen bellen als ik mijn telefoon instel op alleen gsm. de andere optie's krijg ...

duo sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen van VodafoneIk heb jaren gewerkt met een duo sim sinds deze week werkt hij niet meer na het verlengen van mijn abbo. Hier baal ik wel van hoe kunnen wel dit oplossen?M.v. G. Marcel schone...

Lottum - slecht belbereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik woon in gebied 5973. En heb hier zeer slecht bereik.terwijl er vlakbij een mast staat.als ik in venray ben staat de mast waarmee ik verbonden ben veel verder weg.en heb goed bereik.dus kan he...

Station Gouda Goverwelle Alleen-lezen Onopgelost

Elke ochtend en middag staat de sprinter (tussen Utrecht en Den Haag) waarin ik zit 6 minuten stil op station Gouda Goverwelle om 2 intercity's te laten passeren. Ik stoor me hierbij al tijden aan het...

Play store Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum mensen,Ik vroeg me me al een lange tijd iets af.is er een mogelijkheid om betaalde applicaties te kopen in de Google Play Store via je factuur ?Na mijn weten heeft T-Mobile heeft wel.Ieman...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen