Riadrift

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen contract

Jullie hebben de prijs van het contract verhoogd. Daarom wil ik mijn contract per 30 september 2020 opzeggen. Graag ontvang ik hiervan een bevestiging. Mijn telefoonnummer is **privégegevens verwijderd door moderator**. 

 

M.vr.gr. 
 

Ria van der Drift

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Riadrift ,

 

Als je zeker bent dat je wilt opzeggen dan is dit mogelijk via MyVodafone of de telefonische klantenservice. Meer informatie over het opzeggen van het contract lees je hier.

 

Check wel even of je al mag opzeggen of dat je contract nog loopt, wil je eerder opzeggen dan heb je de mogelijkheid het contract af te kopen. Let er ook bij op dat er een opzegtermijn is van 1 maand.

 

Indien je nog wel het nummer wilt behouden is het van belang dat je een werkende simkaart hebt. Je leest meer info over het behouden van je nummer hier.

 

Check ook even of je geen extra kosten hebt gemaakt, hierdoor kan het zo zijn dat je extra moet betalen voor je abonnement. Ook wil ik je even wijzen op de inflatiecorrectie.

 

@Sharon Vodafone , zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Riadrift ,

 

Als je zeker bent dat je wilt opzeggen dan is dit mogelijk via MyVodafone of de telefonische klantenservice. Meer informatie over het opzeggen van het contract lees je hier.

 

Check wel even of je al mag opzeggen of dat je contract nog loopt, wil je eerder opzeggen dan heb je de mogelijkheid het contract af te kopen. Let er ook bij op dat er een opzegtermijn is van 1 maand.

 

Indien je nog wel het nummer wilt behouden is het van belang dat je een werkende simkaart hebt. Je leest meer info over het behouden van je nummer hier.

 

Check ook even of je geen extra kosten hebt gemaakt, hierdoor kan het zo zijn dat je extra moet betalen voor je abonnement. Ook wil ik je even wijzen op de inflatiecorrectie.

 

@Sharon Vodafone , zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Riadrift,

Was de uitleg van SamsungExpert duidelijk? 🙂 Of kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic