Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Incasso's na aflopen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste, Mijn Vodafone abonnement is vorige maand afgelopen, ik heb inmiddels een abonnement bij een andere provider en ook via de telefoon aan Vodafone laten weten dat ik het abonnement bij hun niet wi...

Y.Qin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet EU wordt direct buiten bundel gerekend Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Terwijl we ons in Oostenrijk bevinden is een abonnement van mij gemigreerd naar Vodafone together extra. Zover mij bekend staat hier een maandbundel van 20GB op binnen de EU.Echter, Het dat...

telefoonrekening afbetalen. Alleen-lezen Opgelost

Weet niet waar elders dit te plaatsen, echter heel gefrustreerd over het feit dat je wanneer je bij vodafone je toestelrekening af wil betalen om van je BKR-registratie af te komen, je dit nagenoeg on...

Joycek1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld vanuit Tunesië Alleen-lezen Opgelost

Ik word regelmatig gebeld door onbekende nummers uit Tunesië. Is het niet slim dat wij die nummers aan jullie kunnen doorgeven?Hier zijn de eersten:+216 50 212 308 en +216 50 280 545Naar ik heb begrep...

GerardvB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik Alleen-lezen Opgelost

Vodafone en ziggo gecombineerd, tevreden over de voordelen.Niet tevreden over het bereik , thuis geen bereik binnen en buiten slechts 20% .Alles geprobeerd zoals juiste koppeling simkaart met het voda...

Toestel defect bij levering Alleen-lezen Onopgelost

Je koopt bij Vodafone Alkmaar een iPhone xr ( 800,00 ,op maandag 15.30 uur je gaat naar huis , nog even wachten tot je het toestel kunt gebruiken ivm overzetten enz 18.00 ga ik de iPhone gebruiken bli...

Unable to transfer mobile service to single account number Alleen-lezen Onopgelost

Since March this year I've attempted three times to transfer a mobile subscription to one of our other accounts to make use of Red Together (both services are post-paid and already with Vodafone). Two...

WhatThe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spamfilter Alleen-lezen Opgelost

ik krijg veel onzin (spam) in mijn mail. heeft vodafone een gratis spamfilter?

Xeke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onaangevraagde kosten buitenbundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu 2 maanden op rij dat er ongevraagd, een bundel is geactiveerd, eerst een bericht toen ik op vakantie was dat ik gebruik maak van de alles in 1 wereldbundel. Ik heb deze niet geactiveerd. ver...

Agm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo werkgever Alleen-lezen Opgelost

Kan ik met een Vodafone-abbo van mijn werkgever en een ZIGGO prive-aansluiting voor tv/internet/vast bellen geen gebruik maken van die combi-voordelen van Ziggo??

Test postfields Alleen-lezen Opgelost

bla bla test

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1742 Oplossingen
  • 2205 Likes

[Opgelost] - Problemen met bellen Alleen-lezen Onopgelost

Opgelost - 10:15 uurDe oorzaak van de storing is gevonden en opgelost. Problemen met bellenEen deel van onze klanten kan op dit moment problemen ervaren met het bellen via het mobiele netwerk.Wij zijn...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Contractoverdracht nog steeds niet afgewikkeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vanaf maart bezig om onze zakelijke abonnementen om te zetten naar een andere contractant. Na meerdere telefoontje en e-mails nog steeds geen reactie. Gisteren nog de belofte gehad dat ik te...

Ik ben al vanaf maart bezig om onze zakelijke abonnementen om te zetten naar een andere contractant. Na meerdere telefoontje en e-mails nog steeds geen reactie. Gisteren nog de belofte gehad dat ik te...

[Opgelost] - Problemen interne systemen en diensten Alleen-lezen Onopgelost

Update 11:00De problemen met onze interne systemen zijn inmiddels opgelost. Alle systemen werken weer naar behoren.Problemen interne systemen en dienstenOp dit moment zijn er problemen met een aantal ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

geen communicatie bij lange levertijden Alleen-lezen Onopgelost

Heb ik mijn abonnement verlengd met een Apple XR, heb ik na 10 dagen nog niets gehoord over de lange levertijd, en na 5 dagen even een berichtje zou op zijn minst wel zo netjes zijnen zoals Vodafone a...

RonaldPPC door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Slechte kwaliteit bij bellen over WiFi Alleen-lezen Opgelost

In sommige topics zag ik het al voorbij komen. Er is geen of slecht signaal op IJburg. Omdat ik veel vanuit huis werk heeft mijn werkgever daarom een Huyawei P20 lite besteld met de mogelijkheid voor ...

Jaap V door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen