Vodafone account Alleen-lezen Opgelost
.
Welkom op de Vodafone Community
.
Hoe kan ik een red together extra abonnement (voor mijn kind) toegang geven tot de my vodafone omgeving zodat hjj zijn/zij haar verbruik kan inzien zonder zaken als het abonnement aan te kunnen passen...
ik ben in het bezit van een Samsung note 10+ (plus) 5G. Ik heb een 5G abonnement, maar helaas werkt 5G niet. Heeft iemand enig idee hoe dit komt of op te lossen?
Ik heb een abonnement van 10€ per maand,maar elke maand wordt er 10,29 afgeschreven,waarom is dit.Ga niet over mijn tegoed heen.
Ik combineer ziggo met Vodafone en zou 2,50 per maand korting krijgen op mijn telefoonabonnement.ik heb deze combinatie al een half jaar nog geen korting gezien.
In ons huishouden hebben we 2 telefoons met een abbonement bij vodafone. We zitten ook bij ziggo. Nu vroegen wij ons af, of je dan dus ook 2 gratis zenderpakketen krijgt bij ziggo, aangezien er 2 abbo...
Door de corona werk ik nu thuis. ik woon in Duitsland en werk nu in Nederland. Mijn belverbinding is dusdanig slecht dat ik zo niet werken kan. tijdens het bellen valt de verbinding zo maar weg en kan...
beste Vodafone,Ik als beheerder van een Red Togehter abonnement kan in My Vodafone de nummers zien van alle leden van mijn Red Together.Is het mogelijk om elk lid apart op hun eigen mobiel, in My voda...
Ik wil een abonnement nemen kan ik mijn prepaid tegoed dan meenemen naar mijn abonement
Mijn zoon heeft een vodafone prepaid sim. Ik zou graag voor hem een abonnement af willen sluiten en de factuur zou op mijn naam moeten komen. Ik heb ook een abonnement bij vodafone.
Ik heb online mijn blokkering op 0900 opgeheven maar kan nog steeds geen 0900 bellen of betaalde sms versturen. Hoe kan dit geactiveerd worden?
Goedenavond , ik wil graag weten hoe ik een profielfoto kan toevoegen aan mijn mobiele telefoon. Abonement Vodafone, Samsung Galaxy A10
Sinds de recente one ui 2.5 update op mijn samsung s20 kan ik geen spel meer openen zonder dat mijn telefoon zich automatisch herstart. Alle andere soorten apps werken gewoon, maar zodra ik een spel o...
Ik probeer in te loggen op de app van My Vodafone maar krijg telkens het bericht "geen rollen voor gebruiker beschikbaar”. Hoe kan ik nu inloggen op My Vodafone? Heb de app al verscheidene keren opnie...
Heb sinds 3 juli een abonnement afgesloten en het probleem is dat ik nog geen rekening gezien heb van jullie . Al diversen malen contact gehad met vodafone en klantenservice en niemand kan mij helpen....
Ik heb een abonnement bij vodafone afgesloten en aangegeven dat ik ook klant ben van ziggo, dit zou er voor moeten zorgen dat ik 2,50 minder per maand kwijt zou zijn. Nu krijg ik net een bevestiging v...
Beste meneer, mevrouwvandaag is me nieuwe abonnement ingaan, ik had van jullie ook een nieuwe simkaart daar van gekregen maar ik zie nu dat het ook op me simkaart ik die er nu in heb dat ik daar volge...
Mijn echtgenote is vandaag overgestapt naar een nieuwe provider en ik kan haar niet bellen. Appen, sms-en etc lukt wel .Zij kan mij wel bellen. Zover ik weet kan ik verder iedereen bellen. Wat is er a...
Heb onlangs Vodafone en Ziggo accounts gekoppeld. Daar waren ze bij ZiggoVodafone heel blij mee (ik werd bedankt via de website!), maar ik niet. Integendeel. Ik kan nu nergens meer bij. NERGENS. Probe...
Vorige maand extra bundels aangezet en voor de nieuwe maand uitgezet. Nu heb ik dus voor maand augustus en september in één rekening staan, dus dubbel. 2 keer €15 euro extra en 2 keer €7,50 euro extra...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |