Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,523Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen internetverbinding Alleen-lezen Opgelost

Al de gehele dag geen internetverbinding via mobiele data mogelijk. Wanneer wordt dit opgelost en waarom worden klanten hier niet behoorlijk over geïnformeerd?

Evke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

hollandsnieuwe vs vodafone Alleen-lezen Opgelost

Vorige conversatie was al gesloten... Wij twijfelen over een abonnement tussen hollandsnieuwe en vodafone.. Het belangrijkste punt waar we tegenaan lopen is dat 3G loop volgend jaar uitgefaseerd wordt...

D-2010 door Stamgast
  • 55 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Storing tegoeden in My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website. Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan ...

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1741 Oplossingen
  • 2198 Likes

Replacement vodafone.nl sim card from Portugal Alleen-lezen Opgelost

Hello, I have recently lost my Dutch vodafone sim card. I immediately called and had the number blocked until I can get a new one. Unfortunately I won,t be returning to the Netherlands until the end o...

semontrax door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afsluiten via andere site goedkoper?? Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Zojuist heb ik gebeld, maar dat leverde vreemd genoeg de suggestie op dat ik voortaan via een andere site dan jullie site een abonnement zou moeten afsluiten om een goede deal te krijge...

Mimmi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dekking in duitsland Simonswald Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op vakantie in Simonswald Zuid-Duitsland en heb hier totaal geen bereik met internet. Ik kan tijdens mijn vakantie dus geen gebruik maken van internet.Ik heb een Samsung S7 en zit op het Vodafo...

Vermerus door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummer overzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Ik heb momenteel 2 abonnementen lopen een bij julie en een bij Tmobile. Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om mijn abonnement bij tmobile stop te zetten maar dan wel mijn telefoonnummer om te...

ESpoel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geTether Alleen-lezen Opgelost

Waar voorheen met dezelfde apparaten tethering prima werkte lukt dit niet meer. Niet via usb en niet via mobiel hotspot.Het enige dat veranderd is, ik ben overgestapt van T-Mobile naar Vodafone (&Zigg...

willthewise door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Verlenging abonnement, iets fout gegaan? Alleen-lezen Opgelost

Onlangs contact met Ziggo gehad over onze verhuizing en daarbij werd door Ziggo geconstateerd dat één van onze mobiele abonnementen verlengbaar was. Laat maar eens horen dan.Verbruik Internet gemiddel...

Piepeltje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde Nummer opgewaardeerd Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmorgen mijn prepaid simkaart proberen op te waarderen maar er was dus 1 typfout. Hoe kan ik het terug krijgen of op mijn nummer?

Ezrando door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Upgrade mobiel abonnement L naar XL kan niet uitgevoerd worden. Alleen-lezen Opgelost

Upgrade mobiel abonnement L naar XL kan niet uitgevoerd worden doordat er al 3 maanden "iets" vast zit in account. Ik heb ondertussen al uren aan de telefoon met de klantenservice doorgebracht, iedere...

Inni door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

internet in het turkije Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op dit moment in Turkije, in Kayseri. Nou is het zo dat ik mijn bundel in EU kan gebruiken, maar niet heel Turkije is EU. Dus ik vraag me af of ik hier mijn bundel hetzelfde kan gebruiken zonde...

Ceydaskr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

smsjes ontvangen over tegoed overboeken maar dit niet gedaan Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in de vorige maanden mijn overgebleven mb gedoneerd aan goede doelen. Nu krijg ik vandaag heel veel smsjes dat ik dit weer gedaan zou hebben maar dit is helemaal niet het geval heel vreemd.

Erika84 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet snelheid Alleen-lezen Opgelost

Ik zit in frankrijk nu 3dgn maar heb dus ook al drie dagen slechte internet verbinding. Dacht dat dat niet zou kunnen??!

Kimmobiel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen met internationale roaming Alleen-lezen Opgelost

Ik kocht een chip in Amsterdam en het werkte goed op internet, maar zodra ik naar Berlijn ging, stopte het met werken en de waarschuwing dat het netwerk niet beschikbaar is. Wat moet ik doen? Ik ben n...

factuur anders dan normaal Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement is normaal 38 euro en nu is 24 afgeschreven. Kan iemand mij uitleg geven. ik kom niet in mijn Vodafone

Jillke93 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welk simkaart is van mij Alleen-lezen Opgelost

Vorige week per post in 1 envelop 3 simkaartjes gekregen. Hoe kan ik zien welke voor mij is, welke voor m'n oudste zoon en welke voor de jongste??

Bereik op het strand Alleen-lezen Opgelost

Beste lezers, Hoe komt het toch dat ik nu een 4G verbinding heb in diverse hallen en stuurhuizen ( waar ik overigens heel blij mee ben had ik voorheen niet ) tussen de duinen van Wijk aan Zee, terwijl...

ronybalony door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Voortgang Issue internet Vodafone mobiel Alleen-lezen Opgelost

Even een voortgang over deze issue: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/issue-internet-vodafone-mobiel-299399Ik heb nog steeds dit probleem, heb vorige week mijn simkaart laten omruilen maar dit...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Simkaarten met nummerbehoud nog steeds niet actief!! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb tweeënhalve week geleden een Red Together met 4 Red Together Extra’s afgesloten met nummerbehoud maar zijn nog steeds niet overgezet naar Vodafone. Heb inmiddels diverse malen contact gehad met...

JannyC door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen