Souff

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim only

Ik heb perongeluk een Sim only besteld in plaats van een telefoon abonnement kan ik nog een telefoon bij krijgen aangezien het nog steeds niet is bezorgd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Souff 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard welkom als klant bij Vodafone (of verlenging).
Je hebt zo ie zo 14 dagen bedenktijd en als je binnen die 14 dagen je bestelling stopt, dan kan je altijd nog een ander abonnement afsluiten, met toestel Bel naar 0800-0560 en dan kunnen ze het voor je regelen. 

Klantenservice Openingstijden:

Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Souff 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard welkom als klant bij Vodafone (of verlenging).
Je hebt zo ie zo 14 dagen bedenktijd en als je binnen die 14 dagen je bestelling stopt, dan kan je altijd nog een ander abonnement afsluiten, met toestel Bel naar 0800-0560 en dan kunnen ze het voor je regelen. 

Klantenservice Openingstijden:

Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je contact opgenomen met onze klantenservice @Souff ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic