Eelco32b

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

open apn voor ip cam

Goedemiddag,

Ik zou graag een ip camera aan willen sluiten aan boord om vanaf thuis af en toe te kunnen kijken. Ik heb een FritzBox 6820 LTE. Maar ik krijg geen extern ip adres als ik apn open.vodafone.nl gebruik. Waarschijnlijk moet dit aangezet worden.
Hoe kan ik dat regelen?
 

Groet,

Eelco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eelco32b
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Energieboy,

Ik heb contact gehad met Vodafone, ze geven aan dat ze alleen voor grootzakelijke klanten een aanpassing doen. Ik baal hier wel van, voorheen had ik KPN en daar heb je met de APN advancedinternet gewoon een normaal extern ip adres.

Groet,

Eelco

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Eelco32b 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open Community is en door iedereen te lezen. Het is daarom ook niet verstandig om je SIMkaart nummer hier te plaatsen. Deze kan je nog, binnen het eerste uur, zelf verwijderen. Dit doe je via de 3 rode puntjes in het bericht en dan op bewerk klikken!

Begrijp ik dat je een Fritzbox hebt met daarin een simkaart? 
Grappig, nooit van gehoord, zo leer ik ook weer iets bij vandaag 

Ik heb uit eerdere topic begrepen dat iemand van Vodafone dit voor je moet aanpassen. Het beste wat je kan doen is een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter. Maar je kan ook wachten tot iemand van Vodafone je bericht heeft gezien en er voor je mee aan de slag gaat. Ik weet niet hoe lang het duurt, maar er komt dan zeker iemand die je zal helpen (welk kanaal je ook kiest, je komt op de stapel en pakken het op zodra je aan de beurt bent).

Vul gelijk bij instellingen je postcode, huisnummer, geboortedatum, Vodafone klantnummer, mobielnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kunnen ze gelijk bij je privé gegevens! (deze info is overigens alleen in te zien door Vodafone medewerkers)

Eelco32b
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Energieboy,

Ik heb contact gehad met Vodafone, ze geven aan dat ze alleen voor grootzakelijke klanten een aanpassing doen. Ik baal hier wel van, voorheen had ik KPN en daar heb je met de APN advancedinternet gewoon een normaal extern ip adres.

Groet,

Eelco

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oei, dat is wel heel vervelend.
Dit kon ik overigens niet uit het bericht halen wat ik toen had gelezen (dat staat in het archief). Maar als Vodafone aangeeft dit alleen voor zakelijke klanten te doen, is dat natuurlijk wel een teleurstelling. Misschien een prepaid kaartje via KPN?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic