Hoi @Eelco32b
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open Community is en door iedereen te lezen. Het is daarom ook niet verstandig om je SIMkaart nummer hier te plaatsen. Deze kan je nog, binnen het eerste uur, zelf verwijderen. Dit doe je via de 3 rode puntjes in het bericht en dan op bewerk klikken!
Begrijp ik dat je een Fritzbox hebt met daarin een simkaart?
Grappig, nooit van gehoord, zo leer ik ook weer iets bij vandaag
Ik heb uit eerdere topic begrepen dat iemand van Vodafone dit voor je moet aanpassen. Het beste wat je kan doen is een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Maar je kan ook wachten tot iemand van Vodafone je bericht heeft gezien en er voor je mee aan de slag gaat. Ik weet niet hoe lang het duurt, maar er komt dan zeker iemand die je zal helpen (welk kanaal je ook kiest, je komt op de stapel en pakken het op zodra je aan de beurt bent).
Vul gelijk bij instellingen je postcode, huisnummer, geboortedatum, Vodafone klantnummer, mobielnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kunnen ze gelijk bij je privé gegevens! (deze info is overigens alleen in te zien door Vodafone medewerkers)