Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

databundel leeg. Alleen-lezen Onopgelost

Nog steeds wordt mijn databundel niet correct weer gegeven. Van mijn Red Essentials bundel is meer dan 3gb verdwenen.

leentje22 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

red together! Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ook even een vraag over het Red together abonnement!ik heb een red together voor mijn gezin (totaal 4 personen), tevens heb ik ook ziggo dus heb ik 160 gig. (Afgesloten vanwege vakantie in...

Dubbeltje door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

SMS Informatie over verbruik Data Alleen-lezen Opgelost

Gisteren rond 17:00 uur: Je 20GB bundel is op. Geen probleem nu begin je aan 20 GB dubbele data. Vanochtend 11:13 Waarschuwing 80% bereikt,. En 13:00: Nu is je data echt op ...Het verbruik kan ik niet...

Andre Pen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

toestellening bij abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Als je binnen de 4 maanden voor einde contract gaat verlengen dan gaat je toestellening gelijk in zodra je deze ontvangt en wordt je huidige toestel gelijk afgekocht dit In tegenstelling tot wat wordt...

John40 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia 3310 / 2G Alleen-lezen Opgelost

Hallo lezer!Ik wou een 2G GSM 900/1800 dualbander aanschaffen. Werkt dat nog? En zo ja, zijn er plannen om het zoals 3G uit te schakelen?

Rexodus door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

22,50 te goed verdwenen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, zojuist 22,50 opgewaardeerd en na een bundel van 6 gb aan te zetten is de tegoed waarde nu 3,50 !!!Graag help!Dank alvast

Horas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoed My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website. Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Alles in 1 wereld actief? Alleen-lezen Opgelost

mijn alles in 1 wereld blox gaat per dag automatisch aan als ik bel, sms of internet. Kan ik in de Vodafone app of elders zien of de blox deze dag al aan staat en Est het tegoed is voor die dag?thanks...

nummer toch bekend Alleen-lezen Onopgelost

Ondanks mijn ‘nee’ kwam ik er gister achter dat mijn telefoonnummer toch bekend bleek te zijn in het telefoonboek! Ik vind dit wel heel erg! Iedereen heeft zijn/haar reden om hier ook niet voor te kie...

Farabella door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

App werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

Na een systeem update van mijn Sony xperia werkt de app niet goed meer. Kan het tegoed niet meer zien. App geeft een fout melding

Rotgerus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

GB 3 aan wil niet via sms Alleen-lezen Opgelost

Zouden jullie voor mij het aan kunnen zettenVia sms wil niet. Heb mijn gegevens via Facebook al in privé bericht gestuued

vodafone ap Alleen-lezen Opgelost

Elke maand wanneer mijn mb's op zijn word dat nog aangegeven ,daarna stopt de ap met bijwerken en zie ik niet meer wat ik verbruik dat vindt ik vervelend zo kan ik niet in de gaten houden hoeveel minu...

Deb26 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mobielnetwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung J6 toestel en sinds vandaag super langzaam mobiel netwerk. Alle instellingen nagelopen en toestel gereset maar het probleem is nog niet opgelost. Iemand tips

EssieGiet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing red together Alleen-lezen Opgelost

Ggoedemorgen, hoe staat het met de storing van der together?Wij als gezin hebben er nog steeds last van.

RDEAN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone x en netwerkproblemen Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren 3-08-19 is het internet op mijn iPhone x ontzettend traag. Geeft wel aan dat hij op 4g zit maar nog trager dan 3G. Ik heb het Vodafone red together abonnement en mijn vrouw met haar iPh...

FWilke door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Mijn tegoed is 0

Bereik Alleen-lezen Onopgelost

Een terugkerend euvel. Vorig jaar in Portugal 2 weken geen bereik. Dit jaar in OOST Duitsland weer geen bereik. Op enkele momentjes na. Erg vervelend temeer omdat we graag via wats app de familieberic...

Koosje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

melding voicemIlbericht Alleen-lezen Opgelost

Hoe verwijder ik het steeds terugkerende voicemail bericht. Ik weer waar het bericht over gaat...en wil deze wissen...maa r hoe dan?

geen internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Zojuist een niuwe telefoon aangeschaft in italie omdat mijn oude wat wateroverlast heeft ondervonden.Maar nu heb ik geen 4g meer. Ik ben de hele lijst al afgegaan wat er op de site staat om inte...

prepaid kaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al jaren een prepaidkaart nu Vodafone (voorheen libertel)waarom betaal ik € 15,-- voor 2GB maandbundel, als er € 9,-- word weergeven ?

tjittebo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen