Websoleil

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

ontkoppelen vodafone en ziggo

Hallo,

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld en wil graag vodafone en ziggo ontkoppelen. Ik wil mijnziggo graag houden. Graag hulp.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Websoleil

Bedankt voor je berichtje! Ik heb direct een kijkje achter de schermen genomen, maar jouw My Vodafone en Mijn Ziggo zijn niet gekoppeld. Voor beide heb je namelijk een andere inlog. Voor My Vodafone is de gebruikersnaam jouw e-mailadres en voor Mijn Ziggo heb je een andere gebruikersnaam (hint: het gedeelte in jouw e-mailadres voor @home.nl). 

Indien de accounts waren gekoppeld, dan was de inlog voor My Vodafone ook de inlog voor Mijn Ziggo geweest. Dit is hier dus niet het geval. Aangezien de accounts niet gekoppeld zijn, valt er voor mij niets te ontkoppelen ^^

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Websoleil Ik heb je net een privéberichtje gestuurd! 🙂 Wil je eens kijken of het met die informatie lukt? 🙂

Bekijk in context

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo allebei,

Helemaal opgelucht, het is gelukt met de link in het priveberichtje van Cecilia!

Maar ik moet echt mijn excuses aanbieden want door dat berichtje ontdekte ik dat mijn gebruikersnaam bij ziggo zonder het achterste deel geschreven moest worden... SORRY voor de moeite en heel bedankt voor alle geduld en hulp.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Websoleil  
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Louis  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Websoleil
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

De hulptroepen staan paraat! Ik neem het roer van @Louis vandaag even over. Ik zie dat @Energieboy al heeft aangegeven dat wij je hier zeker bij kunnen helpen, maar ter verificatie een privéberichtje nodig hebben met aanvullende informatie. Ik hoop je privéberichtje snel tegemoet te zien en dan ga ik voor je aan de slag! 🙂

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt Cecilia, ik heb een berichtje gestuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Websoleil

Bedankt voor je berichtje! Ik heb direct een kijkje achter de schermen genomen, maar jouw My Vodafone en Mijn Ziggo zijn niet gekoppeld. Voor beide heb je namelijk een andere inlog. Voor My Vodafone is de gebruikersnaam jouw e-mailadres en voor Mijn Ziggo heb je een andere gebruikersnaam (hint: het gedeelte in jouw e-mailadres voor @home.nl). 

Indien de accounts waren gekoppeld, dan was de inlog voor My Vodafone ook de inlog voor Mijn Ziggo geweest. Dit is hier dus niet het geval. Aangezien de accounts niet gekoppeld zijn, valt er voor mij niets te ontkoppelen ^^

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt, maar ik kan niet meer inloggen bij ziggo, dan ga ik daar eerst onderzoek naar doen.

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

als ik bij ziggo klik op inloggen ga ik automatisch naar vodafone, hoe kan ik dit wijzigen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Websoleil 
Als je bij Mijn Ziggo wil inloggen dan kom je op deze pagina om in te loggen:
https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare 

Ja, het is natuurlijk erg verwarrend want het is wel de inlog van Mijn Ziggo (zie ook logo van Ziggo op deze pagina staan). Je komt dus op een Vodafone inlog URL uit maar je logt in bij Mijn Ziggo. Dat is niet anders, zo heeft VodafoneZiggo het gemaakt. (wis overigens ook je koekjes even als je opnieuw een inlog aanmaakt en/of gaat inloggen, anders staan je oude gegevens er nog in)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je niet meer kan inloggen, vraag dan even een nieuw wachtwoord aan bij Ziggo. Dan is er tijdens het ontkoppelen iets mis gegaan en is je oude wachtwoord verwijderd. Daarom dan maar even een nieuw wachtwoord aanmaken, mocht het niet lukken om in te loggen. 

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

aha bedankt, maar nu vraag ik een nieuw wachtwoord voor mijnziggo aan en krijg een bericht voor een nieuw wachtwoord voor vodafone?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als het goed is kom je op deze pagina:
https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen 

Hier kan je je wachtwoord wijzigen van je Ziggo account, als je tenminste je koekjes hebt verwijderd. Dat zou ik nog wel even doen hoor!

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Koekjes verwijderd en nogmaals geprobeerd nieuw wachtwoord aan te vragen bij ziggo.  Krijg weer een bericht van vodafone voor een nieuw wachtwoord. Komt het misschien doordat ik bij beide hetzelfde inlog emailadres gebruik? En zoja hoe verander ik dit het best?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hmm, dat zou misschien ook kunnen (zelfde mail is misschien voor het systeem niet handig, ik weet het niet).
En via deze link lukt het niet?
https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen  

Misschien kan @Cecilia nog even met je mee kijken. Want dit is wel vreemd en gelukkig weet ze alles van Ziggo, dus dat moet wel goed komen dan 😎

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja ik probeerde het via die link. Maar ik heb nu mijn emailadres van vodafone gewijzigd en ga het nogmaals proberen met ziggo

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hmm, nee dat lukt ook niet, ik krijg weer een email van vodafone om een nieuw wachtwoord in te stellen. Dus als Cecilia nog even mee wil kijken, graag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Erg vervelend, ik heb haar al geroepen dus ik hoop dat @Cecilia snel komt 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Websoleil Ik heb je net een privéberichtje gestuurd! 🙂 Wil je eens kijken of het met die informatie lukt? 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als dat lukt dan willen wij het natuurlijk ook weten, wat je dan hebt moeten doen 😉
Niet geheim houden, al hoewel het ook wel via PM verzonden mag worden.... LOL

Websoleil
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo allebei,

Helemaal opgelucht, het is gelukt met de link in het priveberichtje van Cecilia!

Maar ik moet echt mijn excuses aanbieden want door dat berichtje ontdekte ik dat mijn gebruikersnaam bij ziggo zonder het achterste deel geschreven moest worden... SORRY voor de moeite en heel bedankt voor alle geduld en hulp.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Heel graag gedaan @Websoleil! Ik ben blij dat de aap uit de mouw is en je weer kan inloggen bij Mijn Ziggo ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic