Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,289Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

10 GB gratis data Alleen-lezen Opgelost

Voor de kerst heb ik 10 GB ontvangen van Vodafone, ten eerste, ontzettend bedankt daarvoor, en deze zou geldig zijn tot 31 december. Tot mijn verbazing staat nu in de my Vodafone app dat ik 14 GB heb ...

4G Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Ik kom regelmatig topics tegen over het 4G bereik in Duitsland en dat niet automatisch het juiste netwerk wordt geselecteerd (sommige van jaren geleden). Vorige week in Duitsland en hetzelfde probleem...

RB69 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gig Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement van 150 belminuten en 500 gig. Als dit op is krijg ik 500 extra omdat ik ook Ziggo klant ben. Ik heb meestal genoeg aan 500, omdat ik volgens mij niet zoveel gebruik en ben erg v...

playstore Alleen-lezen Opgelost

Beste .. Ik wil via mijn telefoonrekening een Playstore aankoop doen maar dat werkt niet. Ik heb alles al geprobeerd. Waar gaat het mis?

Ceebee24 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

game bar sms Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg van Vodafone 2 berichtjes. 1 je bent aangemeld voor game bar kosten .5 euro pet week. Deze sms kwam om 1.56 uur. Om 7.14 kreeg ik een sms dat ik weer afgemeld was. In tussen wel 5 euro op mij...

Junior11 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Downgraden van abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik heb met Black Friday een 2-jarig SIM only Red Together abonnement afgesloten via Friends & Family, waardoor ik voor dit abonnement slechts €25,00 per maand betaal (inclusief €5,00 Zigg...

Jeffrey87 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag dit forum account willen verwijderen, kan ik dit zelf doen of dient dit aangevraagd te worden.

door Niet van toepassing

whatsapp bellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan sinds kort niet meer bellen via whatsapp en ik krijg steeds te zien dat het ligt aan mn provider. Zouden jullie misschien weten of het probleem bij jullie ligt?

Uitzetten Welkom SMS prepaid Alleen-lezen Opgelost

Hoe en waar kan ik de Welkom SMS voor mijn prepaid nummer uitzetten?

CLeenders door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude contracten opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Kan ik mijn oude contracten opvragen?   Mvg John goor  

John91g door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengen per wanneer? Alleen-lezen Opgelost

Hi Vodafone, mijn Vodafone abonnement loopt af op 1 mei. Dat zou betekenen dat als k zou willen verlengen ( wat als het goed is 4 maanden van tevoren kan ) ik dat per 1 januari zou kunnen doen. Nou he...

Meesp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet nadat sim actief is Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb gister mijn abonnement afgesloten en die zou per 2 januari ingaan, maar ik heb nog geen internet buiten de deur. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Renate Kuijper

van prive naar zakelijk Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik mijn privé abo omzetten naar zakelijk pro en is mijn bedrijfspand op een ander adres waar ziggo helaas (nog) niet kan leveren hoe kan ik de ziggo voordelen die ik nu heb toch behouden als...

Olofg door Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Google Pixel 4 XL Alleen-lezen Opgelost

Hi, Is het mogelijk om met de Google Pixel 4XL gebruik te maken van bellen via Wifi? Ik zie dat de Pixel 3 dit inmiddels kan, maar ik weet niet of dit met de Pixel 4 dan ook automatisch kan ? Bedankt!...

SluijsM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

10 gb gekregen Alleen-lezen Opgelost

Ik zie dat ik weer dubbel  gb gekregen heb klopt dat

Aggie52 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet in Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Met zowel Vodafone als Hollandse Nieuwe kunnen we in Duitsland niet internetten, met Simpel abonnement wel. Hoe kan dit?

Janitavfh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gebied rondom station amsterdam zuid slecht bereik Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, sinds enkele weken is er zeer slecht bereik qua internet rondom station Amsterdam Zuid waar ik al jaren uitstap om naar mn werk te gaan. Zodra ik in dat gebied ben, heb ik niet of nauw...

Multimul door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

oude rekening Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb per ongeluk geld overgemaakt naar het oude rekening van vodafone.. zou dit wel aangepast kunnen worden als ik later op me factuur terug kijkt?

ilaayda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

van samsungs8 plus naar iphone 7 plus maar simkaartje pas niet! Alleen-lezen Opgelost

Help!! Ik heb een samsung galaxy s8 plus maar die gaat het begeven dus die moet waarschijnlijk opgestuurd worden . Om het via de telefoon verzekering weer goed te krijgen. Nou heb ik er een klein simk...

Het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd? Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren krijg ik bij al mijn contactpersonen die ik bel vanuit mijn adresboek de melding: “het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd”. Ik heb contact gezocht met Vodafone. Paar stappen genom...

yrrab74 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen