AndreDelfzijl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongevraagde abonnement van 5.00 euro ontvangen

Kreeg vandaag een smsje met de mededeling dat ik een abonnement had afgesloten via health, kon het stop zetten via payinfo.nl, heb dat inmiddels ook gedaan, maar toch ongelooflijk, dat je zonder iets afsluit, zomaar een smsje krijgt van een abonnement.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi AndreDelfzijl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is altijd vervelend maar dit zijn toch een soort berichten die verborgen zitten in app's en zo misbruik maken van je mobiel. Dat kan in een app zitten of als je met je browser ergens aan het kijken bent. Ze zijn daar zo sluw in en met wat instellingen kunnen ze je nummer achterhal en zo een abonnement afsluiten. Gelukkig krijg je tegenwoordig daar wel een SMS je van, dan kan je dit snel stoppen en tegen houden. Je hebt dit al gedaan via PayInfo, dat is goed!

Als je wilt kan je altijd nog vragen aan Vodafone of ze willen kijken hoe dit nu is gekomen en of je, misschien uit coulance, want het is niet gezegd dat ze het doen, je geld terug vraagt. Maar nogmaals, dat gebeurd niet altijd!! Hiervoor kan je naar deze pagina en dan invullen en kijken wat ze je melden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi AndreDelfzijl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is altijd vervelend maar dit zijn toch een soort berichten die verborgen zitten in app's en zo misbruik maken van je mobiel. Dat kan in een app zitten of als je met je browser ergens aan het kijken bent. Ze zijn daar zo sluw in en met wat instellingen kunnen ze je nummer achterhal en zo een abonnement afsluiten. Gelukkig krijg je tegenwoordig daar wel een SMS je van, dan kan je dit snel stoppen en tegen houden. Je hebt dit al gedaan via PayInfo, dat is goed!

Als je wilt kan je altijd nog vragen aan Vodafone of ze willen kijken hoe dit nu is gekomen en of je, misschien uit coulance, want het is niet gezegd dat ze het doen, je geld terug vraagt. Maar nogmaals, dat gebeurd niet altijd!! Hiervoor kan je naar deze pagina en dan invullen en kijken wat ze je melden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...
AndreDelfzijl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja bedankt voor de informatie, heb vanmorgen gebeld met Vodafone, en zij hebben mij nu geblokkeerd voor dat soort berichten/abonnement groetjes André.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te horen AndreDelfzijl
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic