Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,690Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Omzetten/verlengen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik heb zojuist een nieuw abonnement afgesloten onder bestelnummer: 290907716. Op dit moment bel ik via mijn huidige werkgever (TMC) via Vodafone, echter zal dit vanaf 1 februari via mij...

masterted door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Korting gemist Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Was heel blij dat ik mijn abonnement mocht verlengen. Twee dagen na dat ik dit gedaan heb in de zelfde week kwam de winter actie en extra korting van 3 euro per maand is mij zo ontgaan....

Umm2012 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Babebay, contentdienst Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sms ontvangen dat ik lid ben van babebay voor 5 euro per week. Ik heb hier helemaal niet voor aangemeld. Heb via payinfo het abonnement gestopt en diensten geblokkeerd. Ik wil deze kosten u...

Kopie aankoopbewijs nodig i.v.m. reparatie Alleen-lezen Opgelost

Om de reparatie van mijn telefoon vergoed te krijgen van de verzekering heb ik een aankoop bewijs van mijn telefoon nodig. Helaas kan ik deze nergens terug vinden. Is er een mogelijkheid om deze ergen...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer geplaatstTopicGeplaatst door: misisound

Energieboy door Super Expert
  • 10752 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2614 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Is dit spam?TopicGeplaatst door: waterman48

Energieboy door Super Expert
  • 10752 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2614 Likes

Winter weekend deals Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik mijn abonnement ook omzetten en gebruik maken van de winter weekend deals?

Josso door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering iPhone XS Max Alleen-lezen Opgelost

ik heb vorige de iPhone xs max ontvangen en wil deze nu verzekeren. Alleen staat de iPhone xs max niet als optie aangegeven bij het type telefoon op het aanvraagformulier. Kan ik deze nog niet bij Vod...

JS1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalen bij playstore lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Mijn nummer word over 2 dagen op een andere simkaart gezet, dus wou ik mijn prepaid tegoed opmaken door 2x minecraft te kopen (6,99). Maar elke keer als ik probeer te betalen krijg ik een foutmelding ...

How to file a complain? Alleen-lezen Opgelost

How to file a complain?

e.svarc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur betalen met credit card Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een factuur betalen met credit card maar deze optie staat er maar doet verder niets. Is deze niet meer beschikbaar?

Downloaden van My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoiik kan het niet My Vodafone App downloaden van Apple Store .Wat moet ik doen?

Pariyanr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht!!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone.....Alweer na al die telefoontjes naar jullie en Samsung.Zou even beginnen met mijn verhaal,14 oktober zondag 2018, heb ik mijn abonnement verlengt bij jullie, omdat de Samsung s9 mij a...

Roethof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

VoLTE werkzaamheden Alleen-lezen Onopgelost

Vrijdag 21 december tussen 23.00 uur – 6.00 uur, kun je door werkzaamheden problemen ervaren met het bellen en gebeld worden op 4G.Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/uf8f7

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Goodbye 2018, Welcome 2019 Alleen-lezen Onopgelost

Nog eventjes en 2018 is voorbij. We hopen dat jullie een schitterend jaar hebben gehad vol met liefde, plezier en veel gelikte topics en reacties:wink: We kijken graag even samen met je terug naar het...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 442 Likes

klachten behandeling Alleen-lezen Onopgelost

wanneer wordt mijn klacht eindelijk behandeldincidentnummer 181207-001168

activatiemail blijft weg Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag klant bij Vodafone (overstap vanaf KPN) en wil graag een my vodafone account aanmaken.nummer ingevoerd, sms gehad, code ingevoerd, account aanmaken gaat prima maar dan de activatiemail d...

Garantie Alleen-lezen Opgelost

Hoi heb gisteren via marktplaats een iPhone xs max gekocht en kreeg als garantie bewijs een pakbon mee met daarop gegevens van de telefoon maar verder geen naam of iets. Is dat een waardig garantiebew...

stage in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

hoi! Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een telefoon, maar in september ga ik een halfjaar naar Nieuw Zeeland voor stage. Het is waarschijnlijk goedkoper om daar dan een prepaid sim kaart...

Vraagje over de gewonnen fiets Alleen-lezen Opgelost

Goededag even een vraagje over de fiets die ik gewonnen zou hebben,ik ben in augustus gebeld door vodafone over dat ik een fiets heb gewoon en doordat ik mb's heb gedoneerd maar tot op de dag van nu h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen