Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,408Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Has my contract been cancelled? Alleen-lezen Onopgelost

English speaker who had to leave the Netherlands. Arranged prior to date for my contract to end on August 17th. My August bill was suspiciously high, so it was difficult to navigate the Dutch automate...

Mijn internet werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Mijn internet en als ik wil bellen doet het helaas niet.Hoe kan dat?

Juweeltje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

0900-nummers blokkade verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Goede dag Ik zou graag de 0900 nummer blokkade eraf willen halen maar ik weet niet hoe dat moet.Mvg Daisy fortuijn

Dsisy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding op mijnnummervermelding.nl Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag op mijn nummervermelding.nl kijken waar mijn nummer allemaal weergegeven wordt. Echter krijg ik steeds een foutmelding na het intypen van mijn of een telefoonnummer van een ander gezinsli...

Inky80 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia 5230 instellen voor Internet Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al tijden bezig om mijn Nokia 5230 mobiele telefoon in te stellen voor internet.Ik volg hierbij de handleiding van Vodafone: De telefoon voor internet instellen.Ik kom niet verder dan stap 30 v...

ariejong door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie ov...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Red together + red together extra Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag een red together abonnement voor 2 personen afsluiten beide met nummerbehoud en beide met een nieuw toestel.Wanneer ik dit invoer op de website dan geeft hij aan dat het 2de toestel in 1x...

JoostG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hi Vodafone, Mijn prepaid is verlopen en niet meer op te waarderen via de website. Kunnen jullie helpen? Als het goed is, is het nummer nog te redden. #fingerscrossed Groetjes Agnes

Agnes91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SIM kaart Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om een kloon te krijgen van mijn SIM kaart voor mijn carkit? Beide SIMS moeten tegelijk geactiveerd kunnen zijn om gebruik van te maken.

Salim070 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen toegang tot My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd op mijn vodafone te komen zodat ik mijn facturen kan downloaden om mijn administratie op orde te houden. Maar de pagina blijft maar onbereikbaar, en wil ik chatt...

Yvonne101 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een sim only abonnement genomen afgelopen maand, met nummerbehoud overstap van KPN. Dit abonnement gaat volgende week in maar ik wil het abonnement eigenlijk wijzigen naar met een telefoon erbi...

Jescol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sinkaart Alleen-lezen Onopgelost

Tijdje mijn WiFi R216-Z niet gebruikt. Simkaart is nog steeds geldig maar wordt niet mee rherkend, terwijl een andere simkaart wel wordt herkend. Denk dat mijn simkaart beschadigd is. Kan ik een nieuw...

Yugo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben op dit moment nog lid van KPN , maar heb dus nog een abbonement lopen tot october.ik heb inpreciepe intresse om over te stappen na vodafone, op advies van mijn broertje!op dit moment, hee...

Bozzie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Scherm kapot Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung s9 en heb mijn telefoon laten vallen. En jawel hoor een dikke barst in me scherm van nog geen 3 a 4 maanden oud. Nu heb ik een garant basis verzekering bij Vodafone. Maar zit hier e...

Dubbele data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn Ziggo account aan Vodafone gekoppeld krijg ik nu automatisch korting en dubbele data?

mifi probleem Alleen-lezen Onopgelost

hoe moet een Huawei E5330 worden ingesteld voor gebruik als mifi in Duitsland ? de mifi heeft een prepaid sim van Vodafone en werkt perfect in Nederland

Hlm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan simkaart niet activeren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik ben sindskort van tele2 naar vodafone overgestapt. Ik heb een vodafone abbonement voor de telefoon en ziggo voor internet. Helaas kan ik nu mijn simkaart niet activeren. De simkaart ...

overstappen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Mijn huidige abbonementbij tmobile loopt 19 jan 2019 af. Wanneer kan ik overstappen met nieuw toestel en nummerbehoud. M.a.w. wil nu vast nieuw toestel en nummerbehoud vanaf 19 jan a.sA

Arjen70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone abonnement stopt,netflix ook? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, ik heb mijn Vodafone abonnement opgezegd. Stopt dan ook automatisch mijn netfilx account wat gekoppeld is?

Irma701 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan wel bellen maar niet gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden heel vervelend heb gister vodafone gecontact en hebben een reset uit gevoerd maar geen veranderingen

Koppe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen