Hoi
AndreDelfzijl Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is altijd vervelend maar dit zijn toch een soort berichten die verborgen zitten in app's en zo misbruik maken van je mobiel. Dat kan in een app zitten of als je met je browser ergens aan het kijken bent. Ze zijn daar zo sluw in en met wat instellingen kunnen ze je nummer achterhal en zo een abonnement afsluiten. Gelukkig krijg je tegenwoordig daar wel een SMS je van, dan kan je dit snel stoppen en tegen houden. Je hebt dit al gedaan via PayInfo, dat is goed!
Als je wilt kan je altijd nog vragen aan Vodafone of ze willen kijken hoe dit nu is gekomen en of je, misschien uit coulance, want het is niet gezegd dat ze het doen, je geld terug vraagt. Maar nogmaals, dat gebeurd niet altijd!! Hiervoor kan je naar deze pagina en dan invullen en kijken wat ze je melden:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...