Hoi
Mstam Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat wil je toch ook niet aan je broek hebben hangen. Klant willen worden en dan dit allemaal moeten doormaken, dan zou ik er ook mee stoppen. Maar gelukkig hebben we altijd nog Steven, misschien kan die nog even met je meekijken in de bestelling. Wil niet altijd zo zijn dat Steven het kan oplossen, maar hij kan wel in het systeem en dat is al een + puntje en helpt het je misschien verder.
Begrijpelijk wat je zegt en zo vaak iemand te moeten spreken om klant te willen worden is niet echt zoals het "normaal" gesproken gaat bij Vodafone. Maar het blijft natuurlijk altijd vervelend als het nu juist bij jou gebeurd (ook bij iemand anders natuurlijk). Laten we hopen dat Vodafone iets sneller gaat lopen met dit probleem en dat het ook snel is opgelost en jij als fijne klant bij Vodafone door kunt gaan. Dat we dit begin maar snel mogen vergeten.
Ik kan jammer genoeg niet zoveel voor je doen dan je aanmoedigen om door te gaan en Steven nog eens vragen of die er achteraan kan gaan om te zien wat hij van deze aansluiting kan vinden. Succes Mstam en ik verwacht wel dat het goed gaat komen maar Vodafone staat nu wel met 1-0 achter
😞 - komt vast goed met 1-1
🙂