Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,447Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

VideoFun en AWORLD Alleen-lezen Onopgelost

Dag allen,Ik heb van het weekend een sms gekregen dat mijn 'VideoFun' abonnement gestart was terwijl ik daarvoor nooit iets voor getekend, geklikt of wat dan ook heb. 5 euro per week. Via de chat serv...

marcel-k door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belcentrale Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mobiel nummer van vodafone. Er is nu een nieuwe dienst bij Belcentrale, in Beta, waar ik me nummer op SIP(VoIP) kan krijgen. Volgens mij is dit redelijk nieuw, en ik heb het nog niet eerder...

Vinnie98 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone account aanmaken lukt niet, activatie e-mail komt niet aan. Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag, ik mijn simcard geactiveerd, overgestapt van T-mobile. Ik wil nu een My Vodafone account aanmaken, maar wacht nu al geruime tyd op een e-mail , met de terugkoppeling link, maar gebeurd er nog...

Dorp0114 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen met nieuw abonnement lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net geswitched naar vodafone omdat ik nooit goed bereik had op mijn vorige provider, maar nu kan ik ineens helemaal niet meer bellen... weet iemand een oplossing?

iPhone X super slecht te verstaan Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben niet te verstaan met mijn nieuwe Iphone X. Alle tips al geprobeerd. Nieuw toestel gekregen en wederom shit:( Nieuwe simkaart. Harde reset. Terug naar fabrieksinstelling. Geen hoesje. Bellen met...

Nicci020 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet meer kunnen smsen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sim only abonnement.Alle functies op mijn mobiel zijn mogelijk behalve smsen.Hij is dan bezig met verzenden maar na een aantal minuten wachten staat er dat hij niet verzonden kan worden.Kan...

Toestelbetaling omhoog Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag de rekening van mijn mobiele ab. Ik moet nu ineens 18 euro meer betalen dan de vorige maanden. Hoe zit dit?

Opzeggen Dual Data Sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Dual Data Sim besteld op mijn abbo (en inmiddels ook binnen) maar heel stom, ik ben erachter dat ik deze dual data sim eigenelijk niet kan gebruiken. Nu staat er in mijn bundels op de My Vo...

Sheraiin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service/ontvangst in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ben momenteel in het buitenland en tot vanmiddag werkte mijn telefoon correct, nu opeens geen service meer, ziet bij mobiel netwerk wel providers maar pakt deze niet. Heb herstel netwerkinstellingen g...

Hanipiro door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaart kwijt in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw,Op het moment verblijf ik voor mijn studie in het buitenland. Door het omwisselen van mijn simkaart ben ik mijn vodafone simkaart helaas kwijtgeraakt. Echter loopt mijn abonnement k...

JvHoeve door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorraad iPhone 8 256 GB Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Gaat de iPhone 8 256gb nog terugkomen in het assortiment?Gr,Erwin

Erwin1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon kan netwerk niet vinden, simkaart mogelijk niet actief Alleen-lezen Opgelost

Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe telefoon, maar daarmee kan ze niet internetten, bellen of smsen. Ik heb geprobeerd de APN instellingen van vodafone handmatig in te stellen, maar helaas zonder s...

tedjuuh19 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wisselen nummers tussen 2 abo's Alleen-lezen Opgelost

Stel ik heb 2 Vodafone abonnementen, kan ik dan de nummers onderling laten wisselen?Deze abonnementen hebben een verschillende einddatum en 1 wil ik beëindigen terwijl ik de ander laat doorlopen.Ik wi...

Lexy70 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inloggen my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hello,Ik ben op reis en kan ineens niet meer inloggen op mijn vodafone account, zowel app als online.Geprobeerd nieuw paswoord aan te maken maar daarmee kom ik zowel online als de app niet in. Via de ...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Spam!TopicGeplaatst door: fedrtert

Energieboy door Super Expert
  • 9921 Topics
  • 3122 Oplossingen
  • 2227 Likes

Kan je worden afgeluisterd door je telefoon? Alleen-lezen Opgelost

Ondanks dat mijn dochter de microfoon op haar iPhone heeft uitstaan voor alle apps, denken we dat zij wordt afgeluisterd. Na gewone gesprekken (dus niet gebeld) waarin o.a. 'Jeep' en 'eiersalade' ter ...

deRaafjes door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Langdurige storing Spanbroek/Obdam Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone,Wij hebben in Spanbroek en obdam al wekenlang slecht netwerk. Zo heb je H dan weer h+ 4H en 4G+ en dit gaat de hele dag zo door. We zijn nu al een week of 5 bezig met dit issue. Ik zou ...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Apple Watch 4G LTE Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Het is een grote schande dat Vodafone in Nederland nog steeds geen 4G ondersteunt voor de Apple Watch. Ik werk in Duitsland en heb daar het 4G abbonnement bij Vodafone en het werkt echt perfect. Hoezo...

Probleem met Dual-Sim in Samsung S9 Alleen-lezen Opgelost

Hi allen,Ik heb 2 Simkaarten in mijn telefoon, 1 van het werk en 1 prive. Het is een tijd goed gegaan, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding: Geen Sim-kaart geplaatst:Dan is de Simkaar...

markbase door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen