Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Garantie Alleen-lezen Opgelost

HHet gelezen dat de reparatie aan de toestel valt niet binnen de garaantie.de toestel ging stuk door vallen. Welke schade valt binnen de garantie?

Jumiva door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is mijn pukcode? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb dus mn sim code 3x verkeerd ingevoerd, nu heb ik de puk code nodig die heb ik. Maar waar moet ik die invoeren op de Iphone XR want ik snap er geen hout van. Hoop dat iemand mij kan helpen..

Kosten bij het verbruik van internet Alleen-lezen Opgelost

Sinds kort krijg ik kosten gemaakt bij het opstarten van mijn mobiele telefoon, via berichten krijg ik dan een bedragje tussen de 1 tot 30 cent afgeschreven.Ik heb een prepaid kaart. Thuis gebruik ik ...

Korting Hollands Nieuwe Sim Only Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb al een paar jaar een prepaid simkaart van Vodafone. Een paar weken geleden kreeg ik een sms'je van Vodafone over korting (€2,- per maand) op een Sim Only abonnement van Hollands Nieuwe. D...

mail account van Vodafone thuis Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil bij mijn oud mail account komen. Het probleem is nu dat ik niet meer het wachtwoord hiervan weet of überhaupt een site heb om bij het account te komen. Omdat ik niet meer een account heb ...

femke1231 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ik heb een afwijzing...... Alleen-lezen Opgelost

ik ben vanmiddag afwijzing ik wil weet waarom

gelijk naar voicemail doorschakelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Op kantoor hebben wij een iPhone die we alleen voor whatsapp gebruiken. Sommige klanten bellen wel naar dit nummer, maar dit is niet de bedoeling, Daarom wil ik graag instellen dat als er iemand...

Uitgaande mailserver Vodafone i.c.m. zakelijk abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste allen, Ik heb een vraag over de uitgaande mailserver. Zelf heb ik een Vodafone Red abbo i.c.m. een iPhone, ik heb verschillende mailadressen op mijn telefoon (gmail, hotmail, yahoo, een zakelijk...

Twan-vd-B door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet na update iPhone Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb zojuist mijn i phone xs een update versie iOS 12.1 gedaan. Daarna heb ik geen internet verbinding meer. Ik kan wel bellen. En heb wel WiFi. Wie weet een oplossing bij voorbaat dank.

Robvb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

afmelden via Payinfo, wat gebeurt er met de kosten op de rekening? Alleen-lezen Opgelost

hallo, voor of een andere reden ben in met mijn mobiel ingeschreven met phonemedic en andere sms diensten waar ik me eigenlijk niet had in voor geschreven. ( is nu gestopt hopelijk ) nu was er telkens...

Ksjannes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen gehoor bij bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, wie kan mij helpen? Als ik gebeld word of ik bel iemand anders is er geen gehoor zodra ik of de andere partij de telefoon opneem. De verbinding komt tot stand, direct na het opnemen is er...

Bex door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongevraagd abonnement gaming Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag, 13 november, heb ik 2x een sms ontvangen dat ik me geabonneerd zou hebben op Top games en op game suite. In beide gevallen is een bedrag van 4.50 respectievelijk 5 euro afgehouden via het Vod...

EmielV door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krijg geen service, simkaart zou geactiveerd moeten zijn. Alleen-lezen Opgelost

Heb vandaag mn simcard geactiveerd en zou na 2 uur (mobiel 15 min na de 2 uur uitgezet) verbinding hebben, heb tot nu toe nog steeds geen service?

peet1962 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fraude / phishing mail terwijl ik geen klant ben van Vodafone. Alleen-lezen Onopgelost

Misschien al bekend of dubbel, maar....Zojuist onderstaande mail ontvangen. Nou zit ik niet bij Vodafone, dus uiteraard nergens op geklikt. Wel even de links handmatig ingevoerd in URL balk en als ver...

Rubenwi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phising sms ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik had geen idee hoe ik hwt moest melden dus dan maar zo

Daanrio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer gaat mijn abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Een goedendag, Ik heb net mijn nieuwe mobiel binnen gekregen en heb een abonnement hierbij aangevraagd. Hiervoor had ik een prepaid en ben dus overgestapt naar een abonnement van 11 euro per maand en ...

Melding van rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Heden vond ik onderstaande e-mail in mijn mailbox.Volgens mij is dit een phishing e-mail omdat het bedrag in de rekening NIET klopt. ook de link ging niet naar de vodafone website.Met vriend...

Instellingen MyVodafone aanpassen Alleen-lezen Opgelost

Is er een mogelijkheid dat je alle berichten over Ziggo uit My Vodafone kan weren? Ik heb Ziggo (UPC) gehad en ben daar zeer ontevreden weg gegaan. Pas na 2 jaar heb ik Ziggo zover gekregen dat ze nie...

Bigoak door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Asus ROG phone los te bestellen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik zie dat ik bij Vodafone de Asus ROG phone kan aanschaffen in combinatie met abonnement.Mijn vraag is: kan ik hem ook los kopen en kan iemand mij de stappen uitleggen hoe dit te doen?Ik kan na...

Quack1991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PDP-identiteit Alleen-lezen Onopgelost

Sinds drie weken in het buitenland (buiten EU), geen problemen met mobiel internet op iphone 6. Sinds gisteren geen toegang meer met de melding: “mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-ident...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen