Boaz walma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

garantie iphone 7+

Ik heb laatst mijn scherm van de iphone 7 plus laten repareren bij uw vestiging en nadat de telefoon gerepareerd was, werkte de touchscreen amper. Sommige momenten werkte het zelfs niet. Ik hen nog garantie van vodafone dus ik vroeg me af of het weer gemaakt kan worden.
Ik heb als bijlage de bon toegevoegd van de reparatie.

Moderator edit: bon verwijderd ivm gegevens.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb de bon verwijderd Boaz walma Energieboy
Indien een reparatie niet goed gegaan is, heb je 3 maanden garantie. Ik raad je dan ook aan om je toestel opnieuw te laten repareren. Laat dit vermelden onder repeat repair.
Meer over het reparatietraject lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Boaz walma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt nog tijd om je BON weg te halen. Aangezien dit een open community is en iedereen alles kan lezen is het niet verstandig om deze hier te plaatsen. Haal deze daarom weg (druk op de 3 puntjes, rechts onder in je bericht en klik op bewerk). Dan kan je hem weghalen 😉

Het beste wat je kan doen is weer terug te gaan naar de winkel. Deze mensen kunnen je prima uitleg geven of het handig is om deze nog een keer op te sturen. Je hebt garantie, dus ik zou zeggen, doen. Maar ik weet niet wat de experts je adviseren. Dus ik zou gewoon nog even terug gaan naar de Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb de bon verwijderd Boaz walma Energieboy
Indien een reparatie niet goed gegaan is, heb je 3 maanden garantie. Ik raad je dan ook aan om je toestel opnieuw te laten repareren. Laat dit vermelden onder repeat repair.
Meer over het reparatietraject lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Boaz walma?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic