Hoi @Dushi Jess
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel vervelend als je denkt gelijk toegang te hebben tot een nieuw nummer en het werkt niet. Begrijp ik goed dat je een 2e 06 nummer (account) op je eigen klantnummer hebt aangevraagd bij Vodafone?
Het apart staan van je nummer in je My Vodafone app heeft er eigenlijk niet zoveel mee te maken dat je wel kan bellen maar verder niets. Dat staat echt los van elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dit te melden. Heeft MediaMarkt je 2e aansluiting wel op je huidige Red Together klantnummer geplaatst of hebben ze zomaar een nieuw Red Together Extra aangeschaft met een nieuw klantnummer?
Ik verwacht dat het niet helemaal goed is gegaan tussen MediaMarkt en Vodafone en dat je daarom nogmaals alles aan Vodafone hebt moeten toezenden. Dat je nu na 2 weken nog niets hebt vernomen is natuurlijk wel heel vreemd. Nu werk ik niet bij Vodafone maar @Lycke Vodafone is werkzaam bij Vodafone en toevallig ook nog aanwezig vandaag. Misschien dat die even met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is.
Zou je dan aub bij je profielinstellingen alle gevraagde informatie willen invullen. Dan kan ze gelijk met je mee kijken in je account wat er mis gaat, of juist goed. Wat je moet invullen en waar, kan je hier lezen voor extra hulp. Succes in ieder geval en het gaat zeker goed komen.