Onlangs heb ik twee abonnementen verlengd bij vodafone. een van de nummers is van mijn zoon (staat op mijn naam). Bij de Vodafone winkel is het andere nummer geactiveerd. Mijn zoon ging echter voor langere tijd naar Oostenrijk en op mijn vraag of ik het toestel naar Oostenrijk kon zenden en dan vanuit Nederland kon activeren was het antwoord bevestigend, Nu blijkt dat men eerste contact moet maken met een Nederlandse Vodafonemast om het toestel daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Mijn zoon zit dus nu in Oostenrijk met een onbruikbare telefoon, terwijl hij pas eind april in Nederland terug is. Had ik dit eerder geweten dan had ik gewacht met het verlengen van het abonnement. Ik ben bijzonder ontevreden over deze manier van voorlichting door Vodafone. Bovendien is bellen naar de klantenservice net zoiets als verdwalen in de jungle. Ik heb deze klacht ook proberen door te geven via het klachtenformulier, maar na op de knop "verzenden" te hebben gedrukt blijft het scherm eindeloos de kreet "bezig met verzenden" weergeven. Voor een telecombedrijf maakt u niet bepaald een sterke indruk.