pankie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe sim niet te activeren

Onlangs heb ik twee abonnementen verlengd bij vodafone. een van de nummers is van mijn zoon (staat op mijn naam). Bij de Vodafone winkel is het andere nummer geactiveerd. Mijn zoon ging echter voor langere tijd naar Oostenrijk en op mijn vraag of ik het toestel naar Oostenrijk kon zenden en dan vanuit Nederland kon activeren was het antwoord bevestigend, Nu blijkt dat men eerste contact moet maken met een Nederlandse Vodafonemast om het toestel daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Mijn zoon zit dus nu in Oostenrijk met een onbruikbare telefoon, terwijl hij pas eind april in Nederland terug is. Had ik dit eerder geweten dan had ik gewacht met het verlengen van het abonnement. Ik ben bijzonder ontevreden over deze manier van voorlichting door Vodafone. Bovendien is bellen naar de klantenservice net zoiets als verdwalen in de jungle. Ik heb deze klacht ook proberen door te geven via het klachtenformulier, maar na op de knop "verzenden" te hebben gedrukt blijft het scherm eindeloos de kreet "bezig met verzenden" weergeven. Voor een telecombedrijf maakt u niet bepaald een sterke indruk.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo pankie, ik begrijp dat dit erg ongelukkig uitkomt. Kan er sprake zijn van enige verwarring rondom het activeren? Wat ik zelf in zo'n geval zou adviseren is om te verlengen, de nieuwe sim in Nederland te activeren en dan vervolgens het geheel op te sturen. In dat geval zou er geen probleem mogen ontstaan.

Heeft je zoon misschien zijn oude simkaart nog bij zich in Oostenrijk? We kunnen mogelijk de oude sim heractiveren. Als hij deze weer in gebruik kan nemen is hij weer bereikbaar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic