Ik heb vorige week een klacht gestuurd naar vodafone :
Ik heb een zakelijk Vodafone red e abonnement van u en ben daar niet tevreden over. Ik heb al bijna 10 dagen geen internet op mijn telefoon en omdat ik daar geen internet op heb kunnen mijn klanten niet pinnen met mijn portable pinmachine. ik heb expres een zakelijk abonnement genomen omdat ik verwacht dat dat stabieler en probleemloos zal gaan werken, maar helaas merk ik al na 5 dagen dat ik internetloos zit. De probleem bevind zich in voorst ( gem voorst).
ik heb al 2-3 keer de klantenservice gebeld maar die kunnen niks zeggen over wanneer het word opgelost.
Door dit mis ik nu omzet en is het erg lastig aan de deur om elke keer mensen te weigeren die willen pinnen. Ik wil graag dat mijn abonnement ontbind word zodat ik naar een andere provider kan die wel internet heeft, of verwacht ik van u een tegemoetkoming op mijn abonnementskosten zodat voor een andere oplossing kan kijken tot ik weer van jullie internet heb.
ik hoop snel wat van u te horen want ik heb zo totaal niks aan jullie ZAKELIJK abonnement. Mijn klanten moeten pinnen en daar heb ik internet voor nodig en ik heb nu al 10 dagen GEEN internet.
met vriendelijke groeten,
Grillroom Sahara.
hierop kreeg ik deze reactie:
24-12-2013 Ons antwoord
Goedemiddag heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail. U schrijft dat u al langere tijd geen internet heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Zeker als u internet nodig hebt voor zaken.
Storing VoorstEr is momenteel een storing in Voorst. Ik zie dat mijn collega dit ook gemeld heeft. Helaas is de storing nog niet opgelost.
U kunt
hier meer informatie over de storing vinden.
Ik kan uw abonnement niet ontbinden of een tegemoetkoming geven. Als u per direct wilt opzeggen, dan dient u de abonnementskosten tot 24/11/2015 direct te voldoen.
Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik wens u fijne feestdagen.
Vragen?Neem gerust nogmaals contact met mij op door
hier te klikken!
Uw mening telt!Vodafone wil graag uw mening horen. Daarom sturen we u binnenkort een e-mail met een aantal vragen. Deze vragen gaan over hoe ik u hielp. Wilt u deze invullen? Dit is erg belangrijk voor mij!
Met vriendelijke groet,
Vienna
Vodafone Smartphone Crew Is dit hoe jullie een klant tevreden willen houden? Ik neem een zakelijk abonnement met het idee dat het beter inelkaar zit en dan krijg ik gelijk een probleem. Als er een probleem is dan moet dit opgelost worden. 1 er is niks opgelost. 2 ik krijg een mail terug waar ik niks aan heb. Geen ontbindingsmogelijkheid geen tegemoetkoming. Ik sta niet te popelen om 10-20 euro van jullie terug te krijgen. Als ik wist dat ik bij een storing zo behandeld zou worden zou ik nooit bij jullie komen en dit zal ook gelijk de laatste keer zijn. Jullie bieden internet, ik betaal om daar gebruik van te maken, ik heb geen internet, maar ik betaal wel voor internet. Is het dan niet normaal dat ik een tegemoetkoming hoor te krijgen? Word vodafone rijker met die paar tientjes? Is dit hoe jullie met zakelijk klaten omgaan? ECHT maar dan ook ECHT SLECHT!.