Hawkeye_nl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Internet via 3G meer sinds gisteren.

Sinds gisteren is er voor ons geen mogelijkheid meer om te Internetten op de telefoon via het 3 G netwerk van Vodafone.
Helaas worden eerdere meldingen hierover niet beantwoord dus vandaar dit bericht.

Ik heb inmiddels alle opties doorlopen van de website over het instellen van mijn telefoon maar werkelijk geen enkele optie werkt.
Enige wat is veranderd van de week is dat ik van de aanbieding gebruik heb gemaakt om een RED abonnement te nemen.
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Hawkeye,

Je hoeft geen nieuwe topics te maken als je geen reactie krijgt. De mods zijn er niet de hele dag en het forum is bedoeld voor klanten door klanten dus andere klanten moeten ook de kans krijgen om je te helpen 🙂

Helpt het als je je gebruikersnaam en wachtwoord verwijdert bij je internet instellingen?
Gerrittt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement laten omzetten; van een zakelijke bundel naar een particuliere simonly. Vandaag had ik plotseling geen 3G verbinding meer en kan ik alleen nog via Wifi het internet op. Herstarten van de telefoon helpt niet.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Gebruikt je telefoon misschien nog de office apn? Bij particulier heb je de live.vodafone.com APN nodig.
Dit vind je terug bij je internet instellingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic